زبان قرآن بهترین زبان تبیین موضوعات مختلف فردی و اجتماعی است

طلائی گفت: زبان قرآن بهترین زبان برای طرح موضوعات مختلف فردی و اجتماعی است که با ترویج فرهنگ قرآنی می توانیم به بهترین شکل به تبیین این معنویات در جامعه بپردازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مرتضی طلائی، امروز پنج شنبه (7 مهر) در گردهمایی مدیران عامل تشکل ‌های قرآنی کشور در شیراز گفت: استان فارس دارای فعالیت های قرآنی مطلوبی است و تشکل های قرآنی فعالی دارد که مایه خرسندی است.

 

رئیس هیئت مدیره تشکل های قرآنی کشور افزود: در کشور دارای سه هزار موسسه قرآنی هستیم که به وسیله اتحادیه های قرآنی استانی اداره می شوند.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری گردهمایی مدیران عامل تشکل ‌های قرآنی کشور در شیراز عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی ما در این گردهمایی  تدوین سند چشم انداز و برنامه های راهبردی برای تشکل های قرآنی کشور است که از قابلیت اجرای مطلوب برخوردار باشند.

 

طلائی ضمن ابراز گلایه از مورد بی مهری قرار گرفتن بخش مردمی قرآنی از سوی دستگاه های اجرایی قرآنی کشور گفت: باید یک دوم بودجه قرآنی کشور به بخش مردمی اختصاص یابد و از دولت انقلابی و رئیس جمهوری خواستار تحقق این مهم هستیم.

 

وی تصریح کرد: زبان قرآن بهترین زبان برای طرح موضوعات مختلف فردی و اجتماعی است که با ترویج فرهنگ قرآنی می توانیم به بهترین شکل به تبیین این معنویات در جامعه بپردازیم.

 

کد خبر 1219516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha