پیکر شهید مدافع امنیت « فرید کرم پور» در خرم آباد تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ‌استواریکم فرید کرم‌پور با حضور پرشور مردم انقلابی، ولایتمدار و قدرشناس خرم آباد تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان لرستان، در این مراسم پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام با حضور مسئولان کشوری، لشکری، استانی و شهرستانی و مردم ولایت‌مدار و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران همچنین خانواده معزز این شهید گرانقدر صبح امروز پنجشنبه( 7 مهر) از محل فرماندهی انتظامی لرستان برگزار شد.

 

اقشار مختلف مردم در این مراسم حضوری گسترده و باشکوه داشته و شهید «فرید کرم پور  حسنوند» را به سوی  آرامگاه ابدیش بدرقه کردند.

 

تشییع پیکر با شعارهای مرگ بر منافق، مرگ برآشوبگر، نیروی انتظامی تشکر و حمایت، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد و سایر شعارها همراه بود.

 

شهید استواریکم فرید کرم پور حسنوند از نیروهای جوان و فعال نیروی انتظامی جمعی یگان امداد شهرستان رباط کریم و ساکن شهر پرند بود که توسط اغتشاشگران طی ناآرامی های روزهای گذشته در حین انجام ماموریت کنترل اغتشاشات و مقابله با آشوبگران در شهر پرند در تاریخ 30 شهریورماه بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر و زیر گرفتن توسط خودروی سواری مجروح و مصدوم شده بود و به فیض شهادت نائل گردید.

 

شهید استوار یکم فرید کرم‌پور اهل شهرستان چگنی و در نیروی انتظامی شهرستان رباط کریم تهران مشغول به خدمت بود که سی‌ام شهریور ماه به فیض شهادت نائل آمد.

کد خبر 1219523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha