پروژه های نیمه تمام شهرداری جهرم تکمیل می شوند

بهمنی گفت: تلاش داریم تا پروژه‌های نیمه تمام گذشته در سطح شهر جهرم به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، غلام حسین بهمنی، امروز (پنجشنبه ۷ مهر) در جریان بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرداری در مناطق مختلف سطح شهر جهرم، گفت: برخی از معابر سطح‌ شهر جهرم هنوز آسفالت نشده که در دستور کار قرار گرفته است. 

 

سرپرست شهرداری جهرم افزود: بایستی پروژه‌های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم تا پروژه‌های عمرانی جدید در شهر جهرم کلید بخورد.

 

وی خاطرنشان کرد: چند معبر خاکی در مناطق با تراکم زیاد خانوار هستند که عملیات اصلاح زیرسازی و آسفالت آن در اسرع وقت آغاز می شود.

 

بهمنی در پایان اظهار کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که عملیات‌های عمرانی سطح معابر شهر و پارک‌های نیمه تمام را مجدد آغاز کنیم تا به بهره‌برداری کامل برسند.

 

به گزارش شبستان، پس از «عبدالرحیم اسدی»‌شهردار پیشین جهرم که توسط شورای شهر استیضاح و کنار گرفته شد، «غلام حسین بهمنی» که پیش از این به عنوان مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری جهرم فعالیت داشت به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شده است.

 

وی در کارنامه خود، سابقه ۶ بار سرپرستی شهرداری جهرم را دارد.

 

شایان ذکر است، همچنان تکلیف انتخاب شهردار جدید جهرم مشخص نیست و تا کنون از سوی شورای شهر هیچ فردی به عنوان شهردار جدید معرفی نشده است.

کد خبر 1219533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha