آمریکا و اسرائیل مرکز فتنه است

آیت الله عابدینی گفت: مرکز فتنه آمریکا و اسرائیل است، کاخ و بنای شان را به آتش کشیدند آنها هم سطل های زباله ما را به آتش می کشند، خداوند را به خاطر این عزت و اقتدار شاکر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه قزوین که امروز (پنجشنبه ۷ مهر) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: پایه گذار حوزه های علمیه خداوند متعال است، رسول گرامی اسلام و همه انبیا در طول تاریخ مدرس آرمان هایی بودند که خداوند متعال پایه گذار آن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: ائمه هدی سرمایه هایی را برای محتوا و درون مایه حوزه های علمیه بیان فرمودند که این محتوای عظیم در اختیار ماست ولی چقدر توانستیم این اقیانوس عظیم معارف را شناخته و در حوزه علمیه تغذیه کنیم و توسط حوزه، روزی دل های آحاد مردم شود.

 

وی عنوان کرد: حضرت علی (ع) در وصف انبیا فرمودند انبیا آمده اند گنج های درون انسان ها را بار آورند و حوزه های علمیه این مسئولیت سنگین را بر عهده دارند.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: در حوزه های علمیه بر اساس آنچه خدا از ما انتظار دارد و مطالباتی که آیات قران از حوزه های علیمه دارد، باید پیش رویم اگر بنا را بر این گذاریم کار ما خدایی شود، حوزه ما ماندگار و بالنده می شود.

 

وی تأکید کرد: گفته می شود قزوین زمانی پایتخت سیاسی ایران بوده به همان نسبت پایتخت حوزه های علمیه بوده و الان انتظار است مدیریت جدید، حوزه را در هر اندازه ای از جهات گونه از نظر تعداد طلاب، مدرسان، رشته های علمی و غیره تحویل می گیرند ولی در سال آینده و بعد از یک سال قدم های جدیدی را در رشد حوزه علمیه بردارند تا ان شاالله حوزه علمیه مهد پرورش بزرگان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اغتشاشات اخیر یادآور شد: این فتنه ها به را به پا کردند، مرکز فتنه آمریکا و اسرائیل است، کاخ و بنای شان را به آتش کشیدند آنها هم سطل های زباله ما را به آتش می کشند، خداوند را به خاطر این عزت و اقتدار شاکر هستیم.

 

کد خبر 1219561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha