مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد

در مراسمی با حضور قائم مقام مدیر حوزه های علمیه کشور و مسئولان استانی حجت الاسلام عرفانی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام«محمدتقی سبحانی نیا» در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه قزوین که امروز (پنجشنبه ۷ مهر) در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: پیشینیه حوزه علمیه قزوین درخشان بوده و این امر غیرقابل انکار است و شاه بیت این مطلب فرمایشات رهبری است که در سفر به قزوین و در خصوص علمای این شهر بیان فرمودند.

 

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین ادامه داد: شکوه و عظمت حوزه علمیه قزوین زبانزد است و باید تلاش می شد و تلاش شود حوزه علمیه را باردیگر به آن جایگاه پیشین نزدیک کرده و برسانیم تا برکات بیشتری حاصل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تفاوتی نمی کند مدیر چه کسی باشد و برای چه جایگاهی منصوب شده باشد و کسی که برای مدیریت حوزه منصوب می شود، در گام نخست نیاز به اعتماد و حمایت مقامات مافوق و همچنین تبعیت از مدیر در جایگاه های پایین تر، دارد و در این حالت موفقیت آن مدیر چند برابر می شود.

 

در ادامه مدیر جدید حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در حوزه علمیه باید مراقب رخنه سلیقه های مختلف و جریانات انحرافی بود و باید طلبه ها به میدان آیند و حوزه به اصالت خود بازگردد.

 

حجت الاسلام «اصغر عرفانی» با اشاره به ظرفیت بالای حوزه علمیه قزوین یادآور شد: حوزه علمیه  توان بالایی دارد و شخصیت ها وآثار علمی کمی هم ندارد.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات حجت الاسلام سبحانی تقدیر و حجت الاسلام اصغر عرفانی به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه قزوین معرفی شد.

 

کد خبر 1219565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha