جهاد تبیین بهترین راهبرد برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس است

سردار ملکی با بیان اینکه پیشرفت‌های حاصل امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام هستیم، گفت: باید دستاوردها و اندیشه‌های ناب اسلامی و فرهنگ غنی دفاع مقدس برای نسل های امروز و آینده بازگو و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سردار عبدالله ملکی امروز پنج شنبه (۷ مهر) در حاشیه ادای احترام کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران به یادمان هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد:خداوند متعال را شاکریم به رغم همه دشمنی‌های دشمنان در روزهای اخیر، ویژه برنامه‌های  چهل‌ودومین سالگرد هفته دفاع مقدس در استان مازندران باشکوه برگزار شد و یک بار دیگر مردم دیار علویان در پاسداشت حماسه‌های رزمندگان و شهدا سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دفاع مقدس حاصل ایثار، مقاومت، رشادت، جهاد و از خودگذشتگی مردان وارسته و به خدا پیوسته‌ای است که برای دفاع و حفظ ارزشها و آرمانهای دینی و الهی در میدان هشت سال دفاع مقدس عاشقانه و دلاورانه حاضر شدند، گفت: مجاهدت این مردان عاشق همیشه و همواره در کتاب تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد.

 

سردار ملکی به نقش رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره کرد و افزود: آنچه که ملت عزیز ایران اسلامی را پیروز میدان هشت سال دفاع مقدس کرد، ایمان و توکل به خدا، ولایتمداری، استقامت و ایستادگی در برابر ظلم ظالمین و استکبار جهانی بود.


وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی در طی 43 سال عمر برکت انقلاب اسلامی برای نابودی و براندازی این نظام دست به توطئه‌ها و دسیسه‌هایی زده است، گفت: نقشه‌های شوم دشمنان در تمام این سالها ناکام ماند و امروز به لطف الهی و با قدرت و اقتدار دست برتر در همه زمینه‌ها را داریم و همه آن را مدیون شهدا هستیم.

 

سردار ملکی با بیان اینکه پیشرفت‌های حاصل امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهدا و مقاومت رزمندگان اسلام هستیم، اظهار کرد: امروز وظیفه داریم در جهاد تبیین، دستاوردها و اندیشه‌های ناب اسلامی و فرهنگ غنی دفاع مقدس را به نسل های امروز و آینده بازگو کنیم.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر تصریح کرد: ملت مسلمان و دیندار ایران اسلامی اهانت و جسارت به مقدسات دین و پرچم جمهوری اسلامی ایران را برنمی‌تابد و منافقین و ایادی غرب فکر تجزیه ایران عزیز را باید به گور ببرند.

کد خبر 1219590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha