زنگ عهد و بیعت در مدارس مازندران نواخته می شود

حجت الاسلام نصوری از برگزاری پیاده روی «بیعتی تا همیشه» بمناسبت نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در شهرستان ساری خبر داد و گفت: زنگ عهد و بیعت نیز در مدارس استان نواخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نصوری امروز پنج شنبه (۷ مهر) در نشست شورای سیاستگذاری مهدویت مازندران با محوریت نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) با بیان اینکه برای امرفرج همیشه باید آماده باشیم، اظهار کرد: بنابر حدیثی از امام صادق(ع) باید به گونه ای آماده ظهور حضرت حجت(عج) باشیم که دشمن به غیظ درآید.

 

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) در مازندران با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت سالروز  شهادت امام حسن عسکری(ع) باید به صورت ویژه با همکاری هیات های مذهبی در سراسر استان برگزار شود، افزود: همچنین برنامه نهم ربیع سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) نیز با هدف خنثی شدن توطئه های فرقه های نوظهور با حضور اقشار مختلف جامعه و هیات های مذهبی برگزار شود.

 

حجت الاسلام نصوری از برگزاری پیاده روی و اجتماع مهدی یاران با عنوان «بیعتی تاهمیشه» در مرکز استان خبر داد و خواستار حضور حداکثری طلاب خواهر و برادر در این ویژه برنامه شد.

 

وی برلزوم پوشش رسانه ای این رویداد با همکاری صدا و سیمای مرکز مازندران و اصحاب خبر و رسانه استان تاکید کرد و گفت: تبلیغات و فضا سازی شهر متناسب با شهادت امام حسن عسکری(ع) و سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) مورد توجه باشد.

 

حجت الاسلام نصوری از رژه خودرویی و موتوری به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در سطح ساری خبر داد و افزود: همچنین ۱۰نفر از فعالان حوزه مهدویت در نهم ربیع الاول مورد تجلیل و تکریم قرار خواهند گرفت.

 

وی از نواخته شدن زنگ عهد  و بیعت در مدارس استان خبر داد.

 

 

کد خبر 1219607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha