حدود ۵۵۰ مدرسه برای جبران کمبودهای استان البرز در حوزه آموزش و پرورش نیاز است

عبداللهی با اشاره به اهمیت همدلی و وفاق البرزیان برای رفع کمبود زیرساخت های آموزش و پرورش گفت: حدود ۵۵۰ مدرسه برای جبران کمبودهای استان البرز در حوزه آموزش و پرورش نیاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز که پنجشنبه ۷ مهر در استانداری البرز با حضور وزیر آموزش و پرورش برپا شد گفت: همدلی و وفاق تمامی شهروندان البرزی برای رفع و حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش ضروری است. 

 

استاندار البرز افزود: ساخت و بهره برداری از ۲۰۰ مدرسه در استان البرز با محوریت همدلی و وفاق مردم، خیران مدرسه ساز و متولیان امر در دستور کار است.

 

وی با اشاره به اینکه مشارکت دولت و مجمع خیران بخشی از نیاز آموزش و پرورش البرز را مرتفع می کند اظهار کرد: کمبودهای سرانه آموزشی در استان به عنوان یک دغدغه جدی آموزش و پرورش است که با توجه به گذشت سه سال از کرونا و حضور دانش آموزان در فضای مجازی اهمیت اساسی دارد. 

 

وی توضیح داد: پرورش به عنوان یک امر مهم در کنار آموزش است که با توجه به تعداد دانش آموزان این موضوع یکی از دغدغه های مربیان پرورشی با هدف تربیت دانش آموزانی هدفمند، آگاه و بصیر مورد توجه قرار گرفته است.

 

عبداللهی توضیح داد: جایگاه معلمان در فرهنگ ایران جهان ویژه است، بروزرسانی دانش و مهارت آنان نیز از جمله مسائل قابل پیگیری و طرح ریزی است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز ۵۵۰ مدرسه در حوزه آموزش و پرورش البرز این مهم با توجه به برنامه ریزی و تخصیص اعتبار سفر ریاست جمهوری لحاظ می شود.

 

 

 

 

کد خبر 1219655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha