مسئولان  و اعضای کانون های مساجد با خانواده‌های شهدا در آستارا دیدار کردند

مسئولان آستارایی با خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئولان آستارایی با خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی در این شهرستان دیدار کردند.

 

به همت پایگاه بسیج شهید نوروزی و کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) مسئولان آستاریی با خانواده‌های معظم شهید عباس نجف‌یار، شهید ضرغام نصیری و رزمنده دوران دفاع مقدس امید دنیادوست دیدار کردند، همچنین به همت قرارگاه مسجد محوری پایگاه بسیج شهید مورخی، کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج) و پایگاه بسیج خواهران حضرت زکیه(س) مسجد امام سجاد(ع) مسئولان آستارایی با خانواده شهید مفقودالاثر علی برزگر دیدار و از نزدیک جویای احوال آنان شدند.

 

«حسن آدمیت» در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، یاد و خاطره رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌‌های نبرد حق علیه باطل را گرامیداشت و افزود: شهيدان، طلايه‌داران عرصه مقاومت و ايثار هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بندر آستارا با بیان‌اینکه شهدا با جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های خود به ملت ايران به ویژه جوانان اين مرز و بوم درس وحدت و يكپارچگی یاد دادند، افزود: شهدا جایگاه والایی نزد مردم دارند و یاد و نام آنها هرگز از خاطر ملت پاک نمی‌شود.

 

آدمیت گفت: خانواده های معظم شهدا دین خود را به انقلاب ادا کردند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، انقلاب خود را مدیون خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم.

 

 

کد خبر 1219707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha