هدف فتنه ها دین مردم است / از اجرای قوانین اسلام عقب نشینی نمی کنیم

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت اعلام کرد: از اجرای قوانین و اصول مترقی و سعادت آفرین اسلام ذره ای عقب نشینی نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 8 مهر ) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مردم از دستگاه قضا دو خواسته مهم، روشنگری درباره علت مرگ مرحومه امینی و مجازات اغتشاشگران دارند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: دستگاه قضا درباره علل و عوامل فوت مهسا امینی تحقیق و بررسی کند، علت حادثه را روشنگری و به اطلاع مردم برساند.

 

وی تاکید کرد: این موضوع باعث می شود اعتماد مردم به نظام بیشتر شود.

 

امام جمعه رشت با بیان اینکه فتنه ها در پیش است و دشمن می خواهد با فتنه، دین را از مردم بگیرد، گفت: دشمن می داند دین، ستون و محور زندگی مردم ایران است.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضا باید با هنجار شکنان و آشوبگران که موجب نگرانی مردم شدند، مسجد و قرآن اتش زدند، حجاب از سر دختر مسلمان بر داشتند و توهین به بزرگان نظام کردند قاطعانه برخورد کند.

 

فلاحتی اذعان کرد: تاوان خسارت به اماکن عمومی را دولت نباید بپردازد و هر خسارتی را که متوجه اشخاص و اموال عمومی بوده، آسیب زنندگان و هنجار شکنان باید بدهند.

 

وی تصریح کرد: از اجرای قوانین و اصول مترقی و سعادت آفرین اسلام ذره ای عقب نشینی نمی کنیم و مردم ایران هم دنبال همین اجرای قوانین اسلامی هستند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان یادآور شد: دشمن فکر نکند این سنگ پرانی ها، باعث می شود جمهوری اسلامی از اجرای قانون عفاف و حجاب کوتاه بیاید.

 

وی گفت: جمهوری اسلامی در اجرای احکام اسلام در مقابل هیچ کس از خود واهمه نشان نخواهد داد.

 

فلاحتی با اشاره به اینکه همه نهادهای مدنی اسلامی خود را ملزم به اجرای قوانین اسلامی می دانند، افزود: جمهوری اسلامی در سایه خون شهیدان توانسته بخشی از احکام اسلام را اجرایی کند.

 

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: رهبر انقلاب با روسای جمهور مجاور ایران از جمله رجب طیب اردوغان اتمام حجت کردند.

 

وی با اشاره به ارتباط رجب طیب اردوغان با مقامات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: رئیس جمهوری ترکیه اخیراً پس از 12 سال تیرگی روابط با رژیم صهیونیستی، در سازمان ملل با رییس رژیم اسرائیل دیدار کرد.

 

فلاحتی با بیان اینکه ترکیه در دنیای اسلام آبروی خود را از دست داده است، گفت: اردوغان باید از این زیست دوگانه دست بردارد.

 

 نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری( ع) و آغاز امامت امام زمان (عجل الله) گفت: منکر امام زمان( عجل الله) منکر امام علی( علیه السلام) و پیامبر است.

 

وی با اشاره به حدیثی از امام یازدهم گفت: فرزند من غیبتی خواهد داشت که مردم دچار تردید خواهند شد مگر کسی که خدواند او را حفظ کند.

 

فلاحتی خاطرنشان کرد: مردم در آخرالزمان دین را براساس هوی و هوس خود تفسیر می کنند و وقتی امام زمان(عجل الله) ظهور می کنند همه احکام دین اسلام را اجرایی و عملیاتی می کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه دینداری در آخرالزمان سخت است، اظهار کرد: باید مقدمات دینداری را برای خود و فرزندان فراهم کنیم، رزق حلال داشته باشیم و در انجام کارها ریا نکنیم.

کد خبر 1219726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha