برگ برنده صحنه سیاست دست ایران است

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه در صحنه سیاست برگ برنده دست ملت ایران است، گفت: هیمنه پوشالی دشمن شکسته شده و این از رهگذر خون‌های پاک شهیدان ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام «هادی حبیبی» در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خمام با بیان‌اینکه یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌های امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) این است که می‌فرمایند: «من از مقوله‌ی فرهنگی نگرانم و آن‌چیزی که بنده را دچار دغدغه می‌کند، مسئله فرهنگی است»، اظهارکرد: جواب کار فرهنگی باطل، کار فرهنگی حق است و در مقابل کسی که از ابزار فرهنگی استفاده می‌کند، ابزار فرهنگی لازم است.

 

امام جمعه خمام به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: آشوب‌های اخیر جنگ جهانی فتنه علیه ما بود و سراسر دنیای استکبار با تمام دارایی خود به میدان آمدند تا کشور ما را ناامن کنند، حتی احمق‌هایی که پدر و پدر بزرگ‌شان پادشاه این کشور بودند که خاک ما را واگذار کردند و خودشان هم از اموال مردم ایران سرقت کردند و از راه دزدی ارتزاق می‌کنند خودشاان را نگران مردم ایران نشان می‌دهند و اشک تمساح می‌ریزند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان ما سعی کردند در رسانه‌ها نام و عکس سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی را سانسور کنند،تصریح‌کرد: در مرکز آمریکا و در سازمان ملل، نماینده مردم بزرگ ایران عکس سردار دل‌ها را به عنوان نماد ملت قهرمان ایران، بلند کرد.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با بیان‌اینکه در میدان سیاست و قدرت دیپلماسی دشمن به دنبال شکست ملت ایران بود، گفت: در سازمان ملل از آمریکا گرفته تا دیگر کشورها التماس می‌کردند تا با رئیس جمهور ما ملاقات کنند.

 

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه در صحنه سیاست برگ برنده در دست ملت ایران است، اظهارکرد: هیمنه پوشالی دشمن شکسته شده و این از رهگذر خون‌های پاک شهیدان ما است.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت امام حسین عسکری(ع)، سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را تسلیت گفت.

 

حجت‌‎الاسلام حبیبی در ادامه آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) را به عموم مسلمین جهان تبریک گفت.

 

امام جمعه خمام با بیان‌اینکه بیشترین آمار خودکشی در دنیا متعلق به کشورهای غیراسلامی در راس آمریکا و کشورهای غربی است، اضافه‌کرد: ما مسلمان‌ها اعتقاد به معاد و مهدویت، یعنی امید به آینده روشن داریم که در سخت‌ترین شرایط، شعله‌ی امید همواره وجود دارد و اینکه دوران ظلم و تسلط ناحق و باطل در دنیا قطعا سپری می‌شود.

 

وی افزود: امید به اصلاح نهایی به وسیله‌ی صاحب‌الزمان(عج) غیر قابل تخلف است.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه پرسنل زحمتکش فوریت‌های پزشکی و مراکز اورژانس از پیشتازان عرصه سلامت هستند، گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی و مراکز اورژانس درزمان‌های تلخ بیماری وحوادث ازنخستین افرادی هستند که با تمام توان برای نجات بیماران و مصدومان ایثار کرده وبرای رساندن سریع آنان به مرکز درمانی تلاش می‌کنند.

 

کد خبر 1219735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha