دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه دشمنان همواره قصد ضربه زدن به نظام را دارند، گفت: مردم باید با بصیرت و دانایی و حرکت انقلابی خود جواب دشمنان را بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(8مهر) در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته وقف، اظهارداشت: نهادینه سازی فرهنگ وقف نیاز جامعه است.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر اینکه باید فرهنگ وقف عام در اجتماع توسعه و گسترش پیدا کند.افزود: ترویج فرهنگ وقف نیازمند فرهنگ سازی، آگاهی بخشی و حمایت است.

 

وی با بیان اینکه ایجاد وقف براساس نیاز جامعه مورد توجه قرار گیرد، اظهارکرد: بخش خصوصی در راستای تحقق نیت واقف وارد عمل شود زیرا این امر موجب اشتغال‌زایی و تولید ثروت می‌شود

 

مردم در برابر توطئه های دشمن هوشیار باشند

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه بر ضرورت هوشیار مردم در برابر توطئه های دشمن تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی مردم باید با بصیرت و دانایی و حرکت انقلابی خود جواب دشمنان را بدهند.

 

وی عنوان کرد: دشمنان بدانند که دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی زمانی که بسیج و سپاه امکانات امروز را نداشت نتوانستند حریف این ملت شده و به نظام ضربه بزند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه پرچم ایران نماد عزت، اقتدار و عظمت است، تصریح کرد: دشمن بداند مردم پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

 

رفع مشکلات اقتصادی جامعه مورد تأکید است

 

حجت الاسلام حسینی خواستار رفع مشکلات اقتصادی و همچنین حل مشکل و توسعه کشتارگاه صنعتی دام و طیور بروجرد شد و گفت: باید برای رفع این مشکلات اقدامات جهادی صورت گیرد.

کد خبر 1219737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha