وظیفه مومن واقعی حفظ وحدت و انسجام است

حجت‌الاسلام نکونام با بیان اینکه امروز وظیفه مومن واقعی حفظ وحدت و انسجام است، گفت: نباید در عرصه مقابله با دشمنان کوتاه آمده و اجازه دهیم دشمنان از رفتارهای اشتباه ما سوءاستفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد،حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۸ مهر) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام)، گفت: ایشان وظیفه سنگینی بر دوش داشتند و باید قلب مومنان را برای درک غیبت امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) مهیا می کردند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه غیبت و ظهور امام عصر به عمل ما بستگی دارد، افزود: مومنان باید با درک مفهوم غیبت و دفاع از امام و امامت زمینه ظهور ایشان را فراهم کنند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه دشمنان بار دیگر به دنبال فتنه انگیزی در کشور بودند اما همه تیرهایشان به سنگ خورد، اظهار کرد: این فتنه درس های بسیاری داشت که همت دشمنان برای ریشه کنی انقلاب از شاخص ترین دروس آن بود.

 

حجت‌الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی می ماند و آن که رفتنی است جبهه استکبار است، ادامه داد: آنچه تاریخ به ما ثابت کرده است ماندن حق و نابود شدن باطلان مانند شوروی و صدام است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز وظیفه مومن واقعی حفظ وحدت و انسجام است، تصریح کرد: نباید در عرصه مقابله با دشمنان کوتاه آمده و اجازه دهیم دشمنان از رفتارهای اشتباه ما سوءاستفاده کنند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز دامپزشک، خاطرنشان کرد: دامپزشکان مجموعه ای خدوم هستند که برای تامین سلامت مردم وظیفه خطیری بر عهده دارند و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

 

کد خبر 1219745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha