دشمنان نظام و انقلاب با فتنه و آشوب به دنبال اهداف شوم خود هستند

حجت الاسلام میهن پرست با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب با فتنه و آشوب به دنبال اهداف شوم خود هستند، گفت: ایران اسلامی همچنان مقتدر و با قدرت به مسیر خود برای دست یابی به قله های پیشرفت ادامه می دهد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امام جمعه شهر چوار، ظهر امروز(۸ مهر) در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) این شهر، با اشاره به خطبه هشتاد و نهم کتاب شریف نهج البلاغه، اظهار کرد: حضرت امام علی(ع) در این خطبه می فرماید که ای بندگان خدا! عبرت گیرید و شرایطی که پدران و برادرانتان (که از جهان رخت بربسته اند) در گرو آن هستند و در برابر آن محاسبه می شوند، به یاد آرید. به جانم سوگند! پیمان ویژه ای با شما و آنها بسته نشده است و هیچ کس از مجازات الهی مصونیت ندارد و هنوز روزگار زیادی میان من و شما و آنها فاصله نیفتاده است و امروز شما و آن روز که در صلب آنها بودید، زیاد دور نیست(و چیزی نمی گذرد که راهی دیار عدم می شوید)، به خدا سوگند! رسول خدا چیزی به آنها گوشزد نکرد، مگر اینکه من همان را به شما گوشزد می کنم و شنوایی امروز شما از شنوایی دیروزشما کمتر نیست.

 

حجت الاسلام« شهاب الدین میهن پرست» تصریح کرد: حضرت امام علی(ع) در ادامه این خطبه می فرمایند که چشمها و قلبهایی در آن زمان به آنها داده نشد، مگر اینکه مثل آن هم، امروز به شما بخشیده شده است، پس چرا نمی بیند و نمی شنوید، به خدا سوگند! بعد از آنها چیزی به شما نشان داده نشده که بر آنان مجهول باشد و شما به چیزی اختصاص نیافتید که آنان از آن محروم شده باشند (و خداوند به  شما وعده خاصی برای رهایی از عذابش نداده است.) به يقين بلا بر شما نازل شده، بلا مهارش رها گردیده و تنگ آن سست است و قابل کنترل نیست بنابراین، نعمتها و پیروزیهای موقتی دنیا، که مغروران فریب خورده در آن هستند، شما را نفریبد که این سایه ای است گسترده، تا سر آمدی معین و عمرش بسیار کوتاه است.

 

وی در بخش دیگری  از سخنان خود به سخنرانی رئیس جمهوری محترم کشور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و افزود:  در سخنرانی ریاست محترم جمهوری، بر بحث صلح جهانی و همکاری های بین المللی در این زمینه تاکید شد و همچنین موضوع هسته ای مطرح گردید و ایشان اعلام کردند که سلاح هسته ای در دکترین نظام جمهوری اسلامی جایی ندارد.

 

امام جمعه چوار یادآور شد:  رئیس محترم جمهوری در این سخنرانی تاکید کردند که این آمریکا بود که در سال ۲۰۱۸ از برجام خارج شد و غیرقابل اعتماد بودن خود را اثبات کرد، رئیس جمهور تاکید کردند که برنامه هسته ای ایران با بی طرفی بررسی نمی شود و این در حالی است که رژیم غاصب صهیونیستی برنامه هسته ای مخفی دارد.

 

حجت الاسلام میهن پرست گفت: رئیس محترم جمهوری در بحث مبارزه با تروریسم بین المللی و جایگاه جمهوری اسلامی به عنوان قربانی تروریسم که با آن همواره مبارزه کرده است اشاره کرد و در این جلسه تصویر نورانی شهید حاج قاسم سلیمانی را به حضار نشان داد.

 

وی بیان کرد:  در آشوب های اخیر که شعله های آن اکنون خاموش شده است درس ها و عبرت های فراوانی با خود به همراه دارد، لایه های جنگ روانی در میدان یعنی هدایت اعتراضات و گسترش و تبدیل ان به آشوب سراسری نیاز به سه مولفه انرژی و سرعت، احساسات و رقت و خسارت و خشونت دارد.

 

امام جمعه چوار گفت: در اغتشاشات  هر یکی از سه مولفه مزبور با حمایت های رسانه ای و عوامل داخلی و خارجی باید ضریب مضاعف داده شود، در اغتشاشات اخیر چهار بعد زنانه، جوانانه، خشونت گرایانه و فناورانه مشاهده شد و جوانان ۱۶ تا ۲۵ ساله تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن فریب خورده و اقدام به اغتشاش کردند.

 

وی ابراز کرد: لایه دوم این فتنه صحنه سازی های رقت بار و فتنه انگیز بود که با فوت یک دختر شروع شد و در آتش آن دمیده شد و لایه سوم نیز به خشونت کشیدن فتنه و آشوب در سطح بالا به سبک داعشی ها بود  و لایه فناورانه نیز که در فضای مجازی رها شده در قالب حامی و پشتیبان با تمام توان وارد میدان شدند.

 

حجت الاسلام میهن پرست با بیان اینکه نظام و انقلاب اسلامی با اقتدار و قدرت هر چه بیشتر همچنان به مسیر خود با وجود همه توطئه های دشمنان ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب با فتنه و آشوب به دنبال رسیدن به مقاصد و اهداف شوم خود هستند و امروز لازم است که جوانان و نوجوانان ما به خوبی دشمنان خود را بشناسند.

 

کد خبر 1219755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha