رویکرد عدالت فرهنگی دولت در استان پیگیری می‌شود

گلی با تأکید بر عزم و اراده دولت بر توجه بیش به فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان ها گفت: استعدادهای موجود در شهرهای مختلف استان بایستی با اجرای رویکرد تمرکززدایی از مرکز استان، شناسایی و تربیت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حسن گلی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جریان سفر یک روزه به شهرستان هشترود ،‌ ضمن دیدار و گفتگو با مسئولین این شهرستان در آئین رونمایی از کتاب شعر «سفارش از دل» شرکت کرد.

وی پس از بازدید از پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی هنری هشترود به گفتگوی صمیمی با جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان پرداخت و به تشریح سیاست های دولت در راستای برقراری عدالت فرهنگی در مناطق مختلف کشور پرداخت.

گلی در دیدار با حجت الاسلام حسن جعفریان، امام جمعه هشترود، ‌با اشاره به سیاست عدالت فرهنگی دولت سیزدهم،‌ اظهار داشت: طراحی و اجرای برنامه هایی همچون آموزش رایگان هنر و اردوی جهادی فرهنگ از جمله گام‌های مهم دولت در راستای رونق فعالیت های فرهنگی و هنری در مناطق محروم استان است.

وی با تأکید بر عزم و اراده فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر توجه بیش از پیش به فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان ها گفت: استعدادهای موجود در شهرهای مختلف استان بایستی با اجرای رویکرد تمرکززدایی از مرکز استان، شناسایی و تربیت شوند.

همچنین امام جمعه هشترود در این دیدار با اشاره به ظرفیت های این شهر در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری، خواستار توجه بیشتر در این حوزه شد و آمادگی شورای فرهنگ عمومی شهرستان در پشتیبانی و حمایت از برگزاری برنامه های فرهنگی در این شهرستان را اعلام کرد.

بنابر این گزارش، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل،‌ همچنین همزمان با ایام هفته دفاع مقدس ضمن  حضور در منزل شهید سرافراز سلیمان ولی پور با پدر هنرمند این شهید دیدار و گفتگو نمود. وی در این دیدار که رئیس بنیاد شهید و برخی مسئولین سپاه هشترود همراه بود،‌ بر تداوم راه شهدا تأکید کرد.

گلی در این دیدار ضمن تمجید از رشادت و فداکاری شهدا و ایثارگران،‌ خانواده های معظم شهدا را نقطه اتکا و امیدواری ملت بزرگ ایران توصیف کرد و خطاب به پدر شهید گفت:‌ خدمت به خانواده های شهدا و ملت شهیدپرور ایران بالاترین شان کارگزاران دولت در همه سطوح است.

گفتنی است، پدر شهید والامقام سلیمان ولی پور؛ خود از هنرمندان حوزه خوشنویسی و شعر شهرستان است.

کد خبر 1219807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha