جهاد تبیین در دستور کار همگان قرار گیرد

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، گفت: جامعه روحانیت امروز نقش موثری در جهاد تبیین و گام دوم انقلاب دارند.

سرهنگ «محمدرضا عسگری» با اشاره به اهمیت حضور و فعالیت روحانیون در عرصه های مختلف به ویژه در ایامی که با توطئه های فرهنگی دشمنان روبرو هستیم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: جامعه روحانیت از همان ابتدای انقلاب تا کتون در عرصه های مختلف حضور فعال داشته و نقش موثری در دوران ها و جریان های مختلف ایفا کرده اند.

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه در دوران انقلاب روحانیت در خط مقدم مبارزه علیه رژیم ستم شاهی بودند، افزود: در دوران جنگ تحمیلی نیز شاهد حضور و فعالیت های روحانیون در جبهه های حق علیه باطل بودیم و شهدای روحانی زیادی را تقدیم انقلاب کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه  شهدا با نثار خون خود عزت، اقتدار، امنیت، آرامش و آزادی را برای ما به ارمغان آورندندف اضافه کرد: ما امروز باید قدر دان این خون های پاک باشیم چرا که آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی به برکت خون این شهیدان است.

 

دفاع مقدس سند افتخار، عزت و وفاداری ملت ایران به نظام اسلامی است

 

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس موجب تثبیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت نسخه شفابخش برای همه مشکلات است و ما امروز باید با تاسی از سیره و منش شهدا و مطالعه وقایع دفاع مقدس در مسیر سعادت گام برداریم.

 

وی با تاکید بر اینکه توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در گام دوم انقلاب یک ضرورت است، ادامه داد: ما باید این فرهنگ متعالی را در زندگی، کار و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکار گیریم.

 

سرهنگ عسگری با بیان اینکه دفاع مقدس سند افتخار، عزت، اقتدار، ولایتمداری و وفاداری ملت ایران به نظام اسلامی است، گفت: ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی با دفاع جانانه این مهم را نشان دادند.

 

وجود رهبری آگاه و ملتی ولایتمدار خنثی کننده توطئه های دشمنان است

 

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی به آغاز جنگ بلافاصله بعد از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی گفت: هدف دشمنان از راه انداختن جنگ هشت ساله علیه ملت ایران، به انحراف کشاندن مسیر انقلاب اسلامی بود، که خوشبختانه با درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و وجود ملتی آگاه و ولایتمدار ناکام داندند.

 

سرهنگ عسگری با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید همواره در جامعه زنده و پویا بماند، اضافه کرد: نسل جوان و نوجوانان جامعه اسلامی که آن روزها را درک نکرده اند باید بتوانند با مطالعه و تحقیق و پژوهش از این فرهنگ ارزشمند به خوبی استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند، ادامه داد: همانگونه که روحانیت در دفاع مقدس پیشگام صحنه های نبرد بود، امروز نیز در جهاد تبیین باید نقش آفرینی ویژه‌ای داشته باشد.

 

امید آفرینی اولویت مهم جهاد تبیین

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه امیدآفرینی و امید بخشی در جامعه یکی از اولویت های مهم جهاد تبیین است، بیان کرد: این مهم باید در دستور کار همگان قرار گیرد و آینده درخشان انقلاب اسلامی برای نسل جدید به خوبی تبیین شود.

 

وی اضافه کرد: امروز انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه های دشمنان در اوج اقتدار است و این مهم به برکت وجود ولایت فقیه و ولایتمداری ملتی آگاه، هوشیار و همیشه در صحنه است.

 

سرهنگ عسگری با بیان اینکه جوانان غیرتمند ایران اسلامی در همه صحنه ها حضور فعال دارند و توطئه های شوم دشمنان را با آگاهی و حضور خود خنثی می کنند، بیان کرد: نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ دفاع مقدس در مقطعی از زمان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) خوش درخشیدند و اگر امروز الگوهای شایسته ملت ایران به خوبی تبیین شود جامعه از شر توطئه های دشمنان در امان خواهد ماند.

کد خبر 1219818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha