غبار روبی گلزار شهدا با همت « هیئت شهدای گمنام» ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در همدان

ناهیدی فرد گفت: ویژه برنامه هیئت شهدای گمنام با حضور اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از رزمندگان دفاع مقدس در مزار شهدای شهر مریانج برگزار شد.

 

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت: ویژه برنامه هیئت شهدای گمنام ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان افزود:  تجدید بیعت دوباره نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد با آرمان های نظام و شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از اهداف اجرای این برنامه است.

 

وی با  بیان اینکه در راستای تکریم و ادای احترام به شهدا به ویژه شهدای گمنام برنامه ریزی های گسترده تری را در سال های آتی خواهیم داشت، بیان کرد: استان همدان  یکی از استان هایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس نقش ویژه ای در دفاع از کیان اسلامی داشته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان  همدان با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان از اهداف اجرای این برنامه است، تصریح کرد: معرفی شهدا به عنوان الگوهای در دسترس نسل جوان و آشنایی این نسل با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی همواره در کلیه برنامه های فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان مورد توجه است.

 

گفتنی است، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهر  مریانج ، قرائت فاتحه و نثار گل به مزار مطهر شهدای ، روایتگری دفاع مقدس توسط یکی از پیشکسوتان دوران ۸ سال دفاع مقدس، اجرای سرود با محوریت شهدای دفاع مقدس توسط اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد از جمله برنامه های همایش هیئت شهدای گمنام در گلزار شهدای شهر مریانج بود.

 

 

 

کد خبر 1219830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha