مسابقه دلنوشته ای برای شهدا با عنوان«دوستی با شهید» در ایجرود برگزار می شود

به گفته پیشکاری، به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقه دلنوشته ای برای شهدا با عنوان«دوستی با شهید» در موضوعات ایثار، جهاد و شهادت و دفاع مقدس در ایجرود برگزار می شود.

احسان پیشکاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس و نیز گرامیداشت شهدای شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود با همکاری کانون پرورش فکری نوجوانان اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی دوستی با شهدا نمود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی در بیانیه گام دوم انقلاب به جوانان داشتند و برگزاری این مسابقه بهترین فرصتی است که جوان امروز که تشنه آشنایی با زندگی شهداست شناخت کاملی از شاخص های فکری و مکتب آنان کسب نماید.

 

وی هدف از برگزاری این مسابقه را که در قالب قطعات شعری و ادبی، انس و الفت هرچه بیشتر جوانان با شهدا، معرفی و وجوه شخصیتی و سبک زندگی آنان به نسل جوان برگزار می شود را آشنایی نسل جدید انقلاب با رشادت ها و آرمان های شهدای والامقام و زنده نگه داشتن مکتب ایثار و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و نیز تبیین ستم و تعدی ستمگران زمان عنوان کرد.

 

پیشکاری افزود: با اتحاد، همدلی و همبستگی بیش از پیش آحاد مختلف جامعه که نیاز اصلی امروز کشور در شرایط کنونی است راه و خط و اندیشه شهدا را برای همیشه تاریخ زنده و جاوید نگاه خواهیم داشت.

 

علاقه مندان می توانند قطعات شعری و ادبی و دلنوشته های خود برای شهدا را به صورت حضوری با مراجعه به اداره شهرستان و یا در فضای مجازی (شبکه های اجتماعی شهرستان) ارسال کنند و به برترین آثار هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1219843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha