مشهد، شهر شهادت، ایثار، دلاوری و بصیرت است

ارجائی گفت:مشهد، شهر امام رضا(ع)، شهر شهادت و ایثار و دلاوری و شهر بصیرت است، گوشت و پوست و استخوان مردم مشهد با شهادت و رشادت عجین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «سیدعبدالله ارجائی» در مراسم اختتامیه هفته دفاع مقدس و تجلیل از حافظان امنیت با بیان اینکه مشهد، شهر امام رضا(ع)، شهر شهادت و ایثار و دلاوری و شهر بصیرت است، اظهارکرد: گوشت و پوست و استخوان مردم مشهد با شهادت و رشادت عجین شده است؛ هر تهدیدی که قرار باشد برای کیان مقدس این سرزمین پیش بیاید و یا اسلام را تهدید کند، مردم این خطه پیشگام خواهند بود، این مردم از شهادت نمی‌ترسند و لذا از هیچ دشمن هیچ باکی ندارند؛ ملتی که شهادت دارد، ترس ندارد.

 

شهردار مشهد با تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، هیئات مذهبی و نیروهای مردمی که در قالب بسیج برای جمع کردن این فتنه به میدان آمدند، تصریح کرد: خوشا به سعادت آنان که در راه حفط اسلام و نظام جمهوری اسلامی جان خود را هدیه کردند و نشان دادند راه و باب شهادت بسته نیست و این توفیق نصیب کسانی می‌شود که لیاقت دارند.

 

وی با تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در روزهای اخیر از دست دادند و فرزندانشان به افتخار مدافع امنیت نائل آمدند، گفت: اگر اغتشاشگران به ادعای خود حامی مردم بودند، چرا به اموال عمومی آسیب رساندند؟ چرا به قرآن هتک حرمت کردند و مسجد آتش زدند؟ چرا به آتش‌نشان رحم نکردند.

 

ارجائی افزود: مگر می‌شود کسی به دنبال احقاق حقوق مردم باشد ولی به مردم حمله‌ور شود؟ مگر می‌شود باور کرد این حرکت توسط دشمن خط‌دهی نشده و لیدری نداشته است، چنین تئوری‌هایی برای مردم بصیر و هوشمند انقلاب اسلامی، نخ‌نما و برای نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی مقتدر ما، مسائلی پیش‌پا افتاده است.

 

شهردار مشهد از قوه قضائیه خواست تا به سرعت تمامی بانیان و عاملان این عرصه را مشخص کرده و آنها را به سزای عملشان برساند تا قسمتی از آلام ملت شریف ایران تسکین یابد.

کد خبر 1219858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha