آتش نشانی جهرم با حداقل تجهیزات خوش درخشیده است

شعبانی گفت: خوشبختانه سازمان آتش نشانی جهرم با امکانات و اعتبارات حداقلی، بیشترین خدمات را به مردم ارائه می کند و با حداقل امکانات تاکنون خوش درخشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی  امروز شنبه (۹ مهر) به مناسبت روز آتش نشانی ضمن حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی و خدمات ایمنی جهرم از آتش نشانان با اهدای شاخه گل تجلیل کرد. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این دیدار ضمن گرامیداشت روز آتش نشانی و خدمات ایمنی اظهار داشت: کار آتش نشانان بسیار سخت و دشوار است که با خدمت رسانی به مردم و حفظ جان انسان ها شیرین می شود.

 

وی افزود: خوشبختانه سازمان آتش نشانی جهرم با امکانات و اعتبارات حداقلی، بیشترین خدمات را به مردم ارائه می کند و با حداقل امکانات تاکنون خوش درخشیده است. 

 

شعبانی با بیان اینکه در کنار سازمان آتش نشانی خواهیم بود تا بتوانیم کمبودها و نیازهای آنان را برطرف کنیم، گفت: آتش نشانی با جان شهروندان در ارتباط است و همه دستگاه ها به خصوص شهرداری و شورا باید حمایت ویژه کنند. 

 

فرماندار ویژه جهرم ادامه داد: ما هم تلاش خواهیم کرد که از طریق استانداری، وزارت کشور و … بتوانیم به سازمان آتش نشانی جهرم کمک ویژه کنیم. 

 

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهرم با بیان اینکه مردم در بسیاری از حوزه ها به سازمان آتش نشانی دل بستند، بیان داشت: انتظارات و توقع ما هم از این سازمان زیاد است و در بحران ها، آتش نشانی می تواند حافظ جان مردم باشند و دست آنان را بگیرند. 

 

وی در پایان تاکید کرد: هر چه ادوات و امکانات آتش نشانی بیشتر و بهتر باشد قطعا خدمت دهی آنان به شهروندان بهبود و افزایش پیدا می کند.

کد خبر 1219889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha