سالمندان در جامعه ایرانی جایگاه و عزت ویژه ای دارند/ نقش بزرگان در محله ها احیاء شود

عبدالهی با اشاره به اینکه سالمندان در جامعه ایرانی از احترام و عزت ویژه ای برخوردار هستند گفت: متولیان و ما مسئولان نسبت به فراهم سازی شرایط مناسب زندگی برای نگهداری و رفاه آنان مسئول هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» مصادف با روز تکریم سالمندان شنبه ۹ مهر طی بازدید از مجتمع توانبخشی که با همراهی مدیرکل بهزیستی استان البرز همراه بود گفت: تجربه عمر با عزت سالمندان و تکریم آنان یکی از مهمترین عوامل رشد پایدار کشور است. 

 

استاندار البرز افزود: سالمندان با بهره مندی از طول عمر سال ها تجربه به عنوان الگو و راه بلد راه زندگی برای جوانان هستند؛ متولیان و ما مسئولان نسبت به فراهم سازی شرایط مناسب زندگی برای نگهداری و رفاه آنان مسئول هستیم. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه سالمندان و تکریم آنان بیان کرد: روز جهانی سالمندان فرصتی برای تکریم این عزیزان است، آنان در جامعه ایرانی دارای عزت و احترام ویژه ای هستند. 

 

وی با بیان اینکه کرامت و عزت سالمندان از طرف تمامی آحاد اجتماع باید حفظ شود اظهار کرد: تدابیر لازم با همت متولیان امر نسبت به رشد جمعیت کشور باید در نظر گرفته شود. 

 

عبداللهی توضیح داد: سالمندان برکت خانواده ها هستند، آنان به عنوان بزرگ تر خانواده در مقام مشاوره و راهنمایی نسل های مختلف جامعه نقش ممتازی دارند. 

 

استاندار البرز در پایان با در نظر گرفتن اهمیت توجه به نقش ریش سفیدان در محله ها و خانواده ها خاطرنشان کرد: احیاء نقش بزرگان محله ها و ریش سفیدان یکی از مسائل اساسی در روند رشد اجتماعی است. 

 

 

کد خبر 1219919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha