همایش یاوران وقف در خوزستان برگزار می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامهرمز از برگزاری همایش استانی یاوران وقف به میزبانی شهرستان رامهرمز به مناسب هفته وقف خبر داد.

حجت‌الاسلام «مجتبی خمیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، با اشاره به فرارسیدن هفته وقف، از برگزاری همایش استانی یاوران وقف خبر داد و اظهار کرد: این همایش امسال به میزبانی اداره اوقاف و امور خیریه رامهرمز برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامهرمز افزود: امسال این برنامه متفاوت از همایش‌های سال‌های گذشته برگزار می‌شود و تلفیقی از محفل انس با قرآن است و از حسینی قاری بین‌المللی دعوت شده است.

 

وی اضافه کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم اوقاف، تجلیل زا واقفان از هر شهرستان 2 نفر، تجلیل از افرادی که در موکب چذابه به زائران خدمات‌رسانی کردند و تجلیل از کارمندان نمونه سازمان اوقاف و امور خیریه استان از جمله برنامه‌های این مراسم است.

 

حجت‌الاسلام خمیدی با اشاره به اینکه همایش واقفان وقف فردا یکشنبه (10 مهر) ساعت 19 در شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود تصریح کرد: حجت‌الاسلام مرتضی خاکباز مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان سخنران این مراسم است.

 

وی همچنین از اجرای طرح «مهر تحصیلی» با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه رامهرمز و کمیته امداد این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: این مراسم دوشنبه (11 مهر) برگزار و به 200 نفر از دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بسته‌های تحصیلی تقدیم می‌شود.

 

کد خبر 1219937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha