گسترش فروش کالای قاچاق در بستر فضای مجازی

بخشی گفت: متاسفانه امروز فضای مجازی بستری برای فروش کالاهای قاچاق شده است که باید تدابیری برای مقابله با آن اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ جواد بخشی ظهر امروز (۹ مهر) در قرارگاه استانی مقابله با قاچاق كالا و ارز استان اظهار کرد: اقدامات برای جلوگیری از قاچاق سوخت در ۶ ماهه نخست امسال حاکی از افزایش کشفیات دارد.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با بیان اینکه شهرستان های مرزی استان به شدت مستعد ذخیره قاچاق سوخت هستند، افزود: در همین راستا شهرستان زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان را در دستور کار داریم تا با برنامه منسجمی بتوانیم این مناطق را پاک سازی کنیم.

 

وی در ادامه پیشنهاد داد جلسه مشترکی بین استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی برای تعاملات بین استانی در جهت مبارزه موثر با قاچاق کالا و ارز برگزار شود.

 

بخشی با بیان اینکه قاچاق کالا تهدیدی جدی برای اشتغال و تولید کشور است، متذکر شد: متاسفانه امروز فضای مجازی بستری برای فروش کالاهای قاچاق شده است که باید تدابیری برای مقابله با آن اندیشیده شود.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: براساس بررسی های انجام شده عمده کالای قاچاق در خراسان جنوبی از استان‌های جنوبی (به خصوص بندر گناوه) حمل می شود و از مسیر طبس و فردوس به مشهد و تهران منتقل می شود و در روزهای اخیر محموله ۶ تنی کالای قاچاق شامل پارچه و بلورجات در طبس کشف شده که مقصد آن مشهد و تهران بود.

 

 

کد خبر 1219966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha