مهلت ارسال آثار به سوگواره بین المللی  «مهرمحرم» تمدید شد

فلاح لاله زاری از تمدید مهلت ارسال آثار به پانزدهمین سوگواره مهرمحرم ذیل سوگواره بین المللی «ملت امام حسین (ع)» تا سی ام مهر ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» درنشست باخبرنگاران گفت: پانزدهمین سوگواره ملی و چهارمین پویش ملی تولید محتوای دیجیتال «مهرمحرم» ذیل سوگواره بین الملی «ملت امام حسین (ع)» برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه سوگواره« ملت امام حسین (ع)» برآمده از سه سوگواره حسینی اشراق، بوی سیب و مهر محرم است که در طول سال های گذشته در بستر فضای مجازی برگزار می شد افزود: این سه سوگواره با هدف هم افزایی ، تخصصی سازی و تمرکز بر اهداف مشترک در طی سال، تحت عنوان سوگواره «ملت امام حسین (ع)» فعالیت جدید خود را آغاز کرده که بر اساس مصوبات شورای راهبری سوگواره ها، بخش عکس و ویدئو برعهده سوگواره «مهرمحرم»خواهد بود.

 

وی جلب مشارکت عموم مردم برای تولید و نشر محتوای عاشورایی در فضای مجازی و بهره گیری از ظرفیت مردمی با ایجاد پویش تولید محتوای دیجیتال عنوان کردو گفت: فراخوان پانزدهمین دوره سوگواره مهر محرم در موضوعات و محورهای اصلی شامل هنر جهاد تبیین و غیرت دینی، هیئات خانگی و تربیت حسینی، مسئولیت اجتماعی و همدلی حسینی ، همچنین راهپیمایی اربعین حسینی همزمان با آغاز محرم سال جاری منتشر شده است.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به اینکه پویش تولید محتوای دیجیتال مهرمحرم در دو بخش پویش تولید محتوای عمومی وپویش تولید محتوای حرفه ای برگزار می شود افزود: علاقه‌مندان به هنر و رسانه عاشورایی می توانند در قالب های عکس و مجموعه عکس، فیلم کوتاه ۳ دقیقه ای شامل داستانی کوتاه، مستند کوتاه، انیمیشن، موشن گرافیک و نماهنگ، آثار خود را به سایت soogvareh.com بخش رسانه های تصویری ارسال کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان یادآور شد: عکاسان استان سمنان علاوه بر شرکت در بخش ملی می توانند آثار خود برای بخش استان سمنان نیز به ایمیل MehreMoharram@gmail.com با درج مشخصات آثار، ارسال کنند.

کد خبر 1220035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha