بیش از ۱۹ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان است

صالحی گفت: در حال حاضر ۱۹ هزار و ۶۲ سالمند تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند که ۶۱ درصد از آنها روستایی و ۲۹ درصد ساکن مناطق شهری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، روح اله صالحی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز سالمند وبا تاکید بر اینکه  سالمندی ناتوانی نیست، گفت: در حال حاضر 19 هزار و 62 سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه 61 درصد از سالمندان تحت حمایت ساکن مناطق روستایی هستند، افزود: توجه به وضعیت معیشتی و ارتقاء سلامت سالمندان ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار از اولویت های کمیته امداد در حوزه خدمت رسانی به این گروه از جامعه هدف است.

 

صالحی با بیان اینکه 32 درصد از سالمندان عزیز تحت حمایت مردان و 68 درصد آنان را زنان تشکیل می دهند، افزود: توجه به توان بخشی سالمندان عزیز تحت حمایت و تامین تجهیزات مورد نیاز سالمندان زمین گیر از اقدامات این نهاد در حوزه خدمت رسانی به ولی نعمتان عزیز است.

 

وی همچنین تصریح کرد: توجه به ایجاد نشاط و شادابی در سالمندان عزیز تحت حمایت از طریق اجرای برنامه های فکری و فرهنگی، اردوهای فرهنگی و زیارتی از برنامه های این نهاد در این بخش است.

کد خبر 1220041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha