خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس ویژه نوجوانان مسجدی کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: به منظور تبیین رشادت های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، برنامه خاطره گویی دفاع مقدس ویژه نوجوانان مسجدی در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم انجام شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: تبیین رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام در دوران شکوهمند دفاع مقدس،امری ضروری است که کانون های مساجد باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) جهرم افزود: به منظور پاسداشت رشادت ها و دلیرمردی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، آیین خاطره گویی ویژه نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در این آیین که با حضور 2 تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار شد، «جلال جعفرزادگان» و «مسعودعضدی» به بیان خاطرات خود از آن دوران طلایی و رشادت های رزمندگان در مقابله با دشمن بعثی پرداختند.

 

حضوری عنوان کرد: همچنین در ادامه این مراسم که در آیین هفتگی هیات بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار شد، «میرزایی» ذاکر اهل بیت (ع) به نوحه سرایی و مرثیه خوانی پرداخت.

 

وی ادامه داد: نوحه خوانی ذاکران نوجوان مسجدی نیز از برنامه های این آیین است که در این مراسم «سراجی» از بچه های مسجد به اجرای برنامه پرداخت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: این آیین به مناسبت گرامی داشت هفته «دفاع مقدس» و به منظور تبیین خاطرات آن دوران شکوهمند به نسل جوان در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

کد خبر 1220063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha