جانمایی نهایی اجرای طرح نهضت ملی مسکن مشخص شد

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقصد نهایی جانمایی طرح نهضت ملی مسکن در شیروان مشخص شد و بدین منظور حاشیه میدان معلم تا میدان زن جهت اجرای این طرح نهایی شد.

«علی جدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: برای فاز نخست، 80 هکتار زمین واقع در میدان معلم تصویب کردند و طراحی مطالعه انجام شده و معماری آن در دست اجرا است، این مکان، مکان خوبی است و ارزش ساخت دارد.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ارزش ریالی این مکان بالا است و برای جوانانی که اقدام به ساخت و احداث می کنند و بدهکار می شوند ارزش افزوده بالایی دارد، توصیه شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بیشتر از سه طبقه احداث نشود و قابل نشیمن باشد و با فرهنگ منطقه که بخشی توسط بنیاد مسکن و بخشی توسط خودشان احداث می شود، مطابقت داشته باشد.

 

جدی خاطرنشان کرد: قبلا جانمایی مسکن مهر در کوی وحدت بود که متاسفانه زیرساخت های آن فراهم نشده بود و جانمایی مناسب نبود و به دلیل قرار گرفتن دامداری در پشت آن شرایط مناسبی نداشت، از سویی خانه های احداث شده و نوساز به قیمت خیلی ارزان خرید و فروش می شد.

 

وی با بیان اینکه کوی وحدت شهرستان 10 سال بود که رها شده بود، تصریح کرد: از سال گذشته اعتبارات خوبی جهت پیاده روسازی و آسفالت منطقه کوی وحدت جذب شد و 240 میلیارد ریال اعتبار برای پیاده روها تخصیص یافت.

 

وی اضافه کرد: در طرح نهضت ملی مسکن برای زمین های کشاورزی اجازه ساخت نمی دادند و اکثر زمین های نزدیک به شهر شیروان از کشاورزی درجه یک و همه آبی است که طی بازدیدهای فراوان، مسئولان متقاعد شدند ساخت و احداث در منطقه معلم صورت گیرد.

 

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

کد خبر 1220065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha