حمایت از اقشار آسیب پذیر در دستور کار دولت

بیاتی گفت: حمایت از اقشار آسیب پذیر و توانمند سازی این عزیزان از اولویت های دولت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، ولی اله بیاتی در اولین همایش سلامت سالمندی که به مناسبت روز سالمند در دهکده سلامت صبا شهرستان تفرش با حضور مسولین و سالمندان تحت پوشش این نهاد در شهرستانهای تفرش و آشتیان برگزارشد، گفت: سالمندان کوله باری از تجربه هستند که باید از تجربیات ارزشمند این عزیزان بهره بگیریم.

 

نماینده مردم شهرستان های تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، اعتبارات خوبی در جهت تامین مسکن نیازمندان، تسهیلات اشتغالزایی و خدمات بهداشتی و درمانی تخصیص داده است.

 

وی در این مراسم ضمن قدردانی از مسولین کمیته امداد امام خمینی ره استان، خیرین و مرکز سلامت یار مرهم گفت: امروز حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامي به شمار می آید.

 

بیاتی با اشاره به شرایط فعلی کشور و ایجاد اغتشاشات انجام شده از سوی دشمنان نظام تاکید کرد: هدف نظام و مسولین کشور دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با خون جوانان این کشور و شهدای دفاع مقدس شکل گرفته است.

 

نماینده مردم شهرهای تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی افزود:بی حجابی و بدحجابی و توهین به مقدسات جمهوری اسلامی خلاف قانون است به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و با آشوبگران طبق قانون برخورد خواهد شد.

 

بیاتی خطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی با قدرت پایگاه‌های دشمنان این نظام را در کشور عراق موشک باران کرده و اجازه نخواهد داد تا اموال مردم ولایتمدار و اموال عمومی مورد هجوم آشوبگران قرار گیرد و به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود.

 

دکتر راوندی رئیس مرکز سلامت یار مرهم نیز در این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک روز سالمند افزود: در این مجموعه غرفه سلامت ایجاد شده تا مواردی چون تست قندخون. فشار خون. اندازه گیری اکسیژن خون و اندازه گیری میزان چاقی بدن مراجعین انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار  فیزیوتراپی در این محل با دستگاه‌های مجهز انجام می شود، ادامه داد: با راه اندازی تور مجازی سلامت دراین مجموعه مراجعین می توانند ضمن برقراری ارتباط از راه دور با پزشکان متخصص مشکلات خود را مطرح کنند.

 

وی تاکید کرد: با وجود تور مجازی سلامت نیاز نیست مراجعه کنندگان از شهرستان به مرکز استان به پزشکان مراجعه نمایند چرا که پزشکان در روستاها و شهرستانها در روزهای خاص مراجعه و نسبت به ویزیت آنلاین بیماران تحت پوشش این نهاد اقدام می کنند.

 

دکتر راوندی اظهار داشت: در راستای خدمت به سالمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد بانک بزرگی از تجهیزات پزشکی در این مجموعه ایجاد شده تا در صورت نیاز مددجویان به صورت امانی در اختیار این عزیزان قرار گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی نیز در این مراسم ضمن تبریک روز سالمند و حلول ماه مبارک ربیع‌الاول افزود: توجه به سالمندان و بهره گیری از تجربیات این عزیزان امری ضروری است که همگان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 1220069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha