حضور ۲ تیم از کانون «منتظران راستین» فرخ شهر در مسابقات فوتسال جام دفاع مقدس

شاه قليان قهفرخی گفت: مسابقات فوتسال جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن تختی شهر فرخشهر برگزار شد که ۲ تیم از کانون «منتظران راستین» در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

«محسن شاه قليان قهفرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مسابقات فوتسال جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن تختی شهر فرخشهر برگزار شد که ۲ تیم از کانون «منتظران راستین» در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» مسجد پيامبر اكرم (ص) فرخ شهر ادامه داد: با پایان مسابقات فوتسال جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک تیم از کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» مقام چهارم این دوره از مسابقات را کسب کرد.

 

وی ابراز کرد: مسابقات فوتسال جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس به میزبانی پایگاه امام حسن (ع) از مسجد امام حسن (ع) فرخشهر با حضور هفت تیم در سالن تختی این شهر برگزار شد.

 

شاه قليان قهفرخی گفت: مسابقات فوتسال جام گرامیداشت هفته دفاع مقدس با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور جوانان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «منتظران راستین» مسجد پيامبر اكرم (ص) فرخ شهر بابیان اینکه ورزش عامل نشاط روحی و جسمی است اظهار داشت: حضور نوجوانان و جوانان در این مسابقات موجب جذب بیش از پیش این عزیزان به مسجد می شود.

 

کد خبر 1220076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha