امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۲۴۸۲ حادثه دیده در ۶ ماهه امسال

غریب آبادی از امدادرسانی هلال احمر گلستان به ۲ هزار و ۴۸۲ حادثه دیده در ۶ ماهه امسال خبر داد.

«قاسم غریب آبادی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان با اعلام این مطلب گفت: در ۶ ماهه نخست امسال یک هزار و ۱۲ حادثه به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان گزارش شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: از این تعداد، ۷۳۹ مورد حوادث جاده ای، ۱۱۶ مورد شهری، ۹۱ مورد کوهستان، ۲۶ مورد خدمات حضوری، ۱۰ مورد برف و کولاک، ۶ مورد خدمات مناسبتی، ۵ مورد سیل و آبگرفتگی، ۵ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، ۵ مورد هوایی، ۴ مورد دریایی، ساحلی، ۲ مورد ریزش آوار، ۲ مورد زلزله و یک مورد حوادث ریلی بوده است.

 

وی با بیان اینکه در این حوادث ۵ هزار و ۱۶۷ نفر دچار حادثه شدند، گفت: از این تعداد، ۲ هزار و ۱۰۱ نفر مصدوم شدند و به ۲ هزار و ۴۸۲ نفر نیز از سوی امدادگران هلال احمر خدمات رسانی شد.

 

غریب آبادی خاطرنشان کرد: در این مدت، ۸۲۸ نفر از مصدومان توسط خودروهای جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی سطح استان انتقال داده شدند.

 

وی با اشاره به مشارکت سه هزار و ۴۱۹ امدادگر و نجاتگر در این عملیات های امدادی، گفت: برای امدادرسانی به این حوادث، یک هزار و ۲۹۷ خودروی امدادی شامل؛ ۹۷۲ دستگاه آمبولانس، ۱۶۵ دستگاه خودروی کمکدار سبک و ۱۶۰ خودروی نجات بکارگیری شدند.

 

 

 

 

کد خبر 1220093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha