۸۰۰ ظرفیت خوابگاهی برای دانشجویان فراهم شده است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به حدود ۸۰۰ ظرفیت خوابگاهی برای دانشجویان این دانشگاه، گفت: در سال تحصیلی جدید، از تمام ظرفیت خوابگاه های دولتی و خودگردان برای اسکان دانشجویان استفاده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «سید احیا سیدی» روز یک‌شنبه دهم مهرماه اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده و پیگیری های مستمر همکاران، دو خوابگاه الزهرا(س) با ظرفیت 240 نفر و شهید مدنی با ظرفیت 50 نفر، همچنین خوابگاه خودگردان با ظرفیت 300 نفر جهت اسکان دانشجویان دختر دانشگاه در سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده است.

 

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: خوابگاه های 16 آذر با ظرفیت 152 نفر و امام حسن(ع) با ظرفیت 54 نفر همراه با خوابگاه خودگردان حکیمان با ظرفیت 100 نفر نیز جهت اسکان دانشجویان پسر آماده سازی شده است.

 

وی با اشاره به نحوه اختصاص خوابگاه به دانشجویان این دانشگاه گفت: طبق اعلام قبلی، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی متعهد به تامین خوابگاه برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد است و سایر دانشجویان مطابق با اولویت های اعلامی که در فرم های ثبت نام در لینک، می توانند از ظرفیت های جدید خوابگاهی بهره مند شوند.

 

گفتنی است؛ ظرفیت خوابگاه های دولتی با توجه به ثبت نام های صورت گرفته و اولویت بندی انجام شده و طبق آئین نامه اسکان، تکمیل شده و دانشجویان ورودی جدید می‌توانند از امکانات خوابگاه های خودگران معرفی شده با مراجعه به اداره امور خوابگاه ها مسقر در معاونت معاونت فرهنگی و دانشجویی واقع در دانشکده پرستاری مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 1220111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha