مهم‌ترین دستاورد کنگره شعر دفاع مقدس خلق شعر ایثارگرانه است

کریمی گفت: مهمترین دستاوردکنگره شعر دفاع مقدس، خلق شعر ایثارگرانه و شهیدانه است.

غلامرضا کریمی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام کنگره سراسری شعر دفاع مقدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شود.

 

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه مهلت ثبت نام بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت تا پایان مهرماه جاری تمدید شده است، افزود: این کنگره در هفت بخش عمومی شعر دفاع مقدس «آزادگان، مادران شهدا، جانبازان شیمیایی»، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی «کشورهای محور مقاومت»، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و کودک و نوجوان و دفاع مقدس و نقش زنان برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت پرداخت به موضوع دفاع مقدس و مقاومت گفت: بهره گیری از زبان هنر و هنرمندان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است و این مهم باید مورد توجه ویژه هنرمندان قرار گیرد.

 

این مقام مسئول خلق شعر ایثارگرانه و شهیدانه را از مهم‌ترین دستاوردهای کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت دانست و بیان کرد: شاعران جوان و نوجوان باید با شرکت در این کنگره به تبیین فرهنگی ایثار و شهادت، مقاوت و دفاع مقدس بپردازند.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس  markaziadabiyatbonyad@gmail.com یا به شماره‌های ۰۹۱۰۰۶۱۷۸۰۸ و ۰۹۱۲۹۷۸۰۲۷۷ ارسال کنند.

 

سرهنگ کریمی ادامه داد: اشعار باید در قالب فایل word ارسال شود و محدودیتی از نظر تعداد برای ارسال اشعار وجود ندارد.

کد خبر 1220121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha