قوه قضائیه با اقتدار با کسانی که از حقوق ملت سواستفاده کردند برخورد کند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: خواست امروز ملت این است، باید با افرادی برخورد شود که به عنوان افراد بی‌بصیرت اقداماتی را انجام داده و باعث تحریک شده‌اند و همین طور برخی کسانی که از حقوق ملت سوءاستفاده کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،‌موسی غضنفرآبادی در ادامه  جلسه علنی امروز یکشنبه(۱۰مهر)مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث عصبانیت قدرت‌های خارجی و دشمنی با ملت شجاع و غیور اسلامی شده چون دست چپاولگران و غارتگران بین‌المللی آمریکایی و اروپایی را از سرمایه‌های این ملت قطع کرد و فریاد آزادی و استقلال سر داد. از آن زمان تاکنون فتنه‌هایی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران به وجود آورده‌اند. در فتنه اخیر اقداماتی انجام دادند اما مردم ما هوشیارانه و آگاهانه در صحنه مقابل آنها حضور پیدا کردند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار  کرد: خواست امروز ملت ما این است، باید با افرادی برخورد شود که به عنوان افراد بی‌بصیرت اقداماتی را انجام داده و باعث تحریک شده‌اند و همین طور برخی کسانی که از حقوق ملت سوءاستفاده کردند. باید قوه قضائیه با اقتدار و مجدانه این موضوع را پیگیری کند.

 همچنین محمدتقی نقدعلی در تذکری اظهار کرد: ریاست صدا و سیما و همچنین امور سینمایی باید عبرت بگیرند و در چهره سازی ها باید تجدید نظر کنند؛ کسانی که با سرمایه این ملت چهره شدند و جایگاه پیدا کردند به گمان اینکه اینها شترانی هستند که می‌توانند بار امنیت و بار مردم را حمل کنند در میانه رودخانه فتنه‌ها، بد رقصی می‌کنند.

نماینده خمینی شهر گفت: صدا و سیما عبرت بگیرد و از جوانان قابل چهره بسازد نه از کسانی که در بزنگاه‌ها بد رقصی می‌کنند و برای دشمن خوش رقصی می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین فدراسیون فوتبال نسبت به برخی از چهره ها که خودشان را نشان دادند و سیستم قضایی نسبت به کسانی که مسبب خون هایی که ریخته شد، در هر جایگاهی که هستند، حتی اگر در جایگاه نمایندگی مجلس باشند، برخورد لازم و قاطع را داشته باشند.

کد خبر 1220224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha