شورای اسلامی شهر شیراز خواستار برخورد امنیتی با فتنه ضد ملی است

هاجری گفت: شورای اسلامی شهر از نیروی انتظامی، خواستار برخورد قاطع دستگاه های قضائی و امنیتی با جلوداران داخلی این فتنه کور و ضد ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدرضا هاجری، امروز یکشنبه (10 مهر) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره دستاوردهای اخیر در کشور گفت: برگزاری راهپیمایی اربعین با حضور بیش از سه و نیم میلیون ایرانی، عضویت ایران در پیمان شانگهای و حضور سربلند رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و شکست طرح های غربی، عبری و عربی در منطقه و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی و ... از نمونه های این موارد است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: پیگیری کامل حادثه تلخی که برای یک دختر عزیز کُرد اتفاق افتاد، مطالبه و خواست عمومی است اما این اتفاق بهانه ای برای جنایتکاران آمریکایی، فرانسوی، انگلیسی، عربستانی و صهیونیستی شد تا امنیت، سلامت، عزت و معیشت ملی را هدف تیرهای زهرآگین خود قرار دهند و نیروی انتظامی سربلند را که پس از دوران دفاع مقدس، بیشترین شهید را تقدیم امنیت کشور کرده، تحریف و تخریب کنند.

وی اضافه کرد: اینها از همان ابتدا با فتنه و آشوب مطالبه و توقعات صادقانه مردم را به بیراهه بردند و با آتش زدن قرآن و مسجد و پرچم جمهوری اسلامی و روسری به عنوان نماد حجاب و عفاف وارد عمل شدند.

هاجری تاکید کرد: جلودار فتنه و آشوب و آموزش دهنده و اعلام مکان تجمع فتنه و آشوب، عضو مجرم و فراری شورای پنجم است که به لندن پناهنده شده و باید عطف به ما سبق و مواخذه شود.

وی افزود: شورای اسلامی شهر از نیروی انتظامی، خواستار برخورد قاطع دستگاه های قضائی و امنیتی با جلوداران داخلی این فتنه کور و ضد ملی است.

هاجری در ادامه سخنان خود با اشاره به گذشت بیش از 10 سال از کلنگ زنی تالار بزرگ شهر در چهارراه «حافظیه» گفت: باید تکمیل این تالار تسریع شود و از شهردار شیراز تسریع آن را خواستاریم.

وی خواستار عدالت محوری در خصوص اجرای پروژه های بزرگ مقیاس در نقاط محروم شیراز هم شد و تصریح کرد: توازن و عدالت در توزیع طرح و بودجه ها رعایت نشده و با اولویت بخشی به اجرای طرح های با مقیاس کوچک رها شده در محلات محروم می توان به جبران پرداخت.

کد خبر 1220268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha