مردم با هوشیاری نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنند/ برای حفظ وحدت حقایق اسلام به مردم بازگو شود

آخوند خوجملی با بیان اینکه در شرایط امروز برای حفظ وحدت باید حقایق اسلام و قرآن به مردم بازگو شود، گفت: بر اساس سیره پیامبر (ص) مسلمانان با هم برادر هستند و نباید همدیگر را تخریب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آخوند «ابوبکر خوجملی» امروز (یکشنبه ١٠ مهر) در اجتماع بزرگ «حافظان وحدت و امنیت؛ تجدید بیعت با ولی امر مسلمین» در مصلی وحدت گرگان گفت: در این شرایط سخت کشور و تفرقه افکنی دشمنان بین اقوام و مذاهب، باید همه مردم هوشیار باشند تا دشمنان نقشه های شوم خود را پیاده نکنند.
 

دستیار ویژه استاندار گلستان در امور اهل سنت افزود: بر اساس آیات قرآن کریم و فرمایش پیامبر اکرم (ص)؛ مومنین با همدیگر برادر هستند و افراد به صرف شیعه یا سنی بودن و سیاه و سفید بودن بر یکدیگر برتری ندارند و ملاک سنجش افراد نزد خداوند، داشتن تقوی است.

 

وی با بیان اینکه در شرایط امروز برای حفظ وحدت باید حقایق اسلام و قرآن به مردم بازگو شود، گفت: بر اساس سیره پیامبر (ص) مسلمانان با هم برادر هستند و نباید همدیگر را تخریب کنند.

 

آخوند خوجملی ادامه داد: علمای اهل سنت گلستان اغتشاشات اخیر کشور را که موجب وارد شدن آسیب فراوان و توهین به پرچم ایران شده را به شدت محکوم می‌کند.

 

وی تاکید کرد: همه باید طبق فرمایش مقام معظم رهبری با جهاد تبیین به مسائل روز و آرمان‌های انقلاب عمق ببخشند و در راستای گسترش فرهنگ انقلاب و اسلام از آن استفاده کنند.

 

کد خبر 1220290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha