پیشرفت‌های کشور را با جهاد تبیین معرفی کنیم

ساری با اشاره به اینکه ایران در بخش‌های مختلف پیشرفت زیادی داشته که به چشم نمی‌بینیم و باید با جهاد تبیین آن را معرفی کرد یاد آور شد: تحریم آمریکا نشان از پیشرفت‌های ایران دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، عادل ساری امروز یکشنبه (۱۰ مهر) در همایش یاس‌های ماندگار که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد اظهار کرد: هفت جنگ در قرن اخیر شاهد بودیم که پنج مورد آن علیه این نظام بوده است.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: یکی از این جنگ‌ها، جنگ سرد بود که بین آمریکا و شوروی شکل گرفت و علی‌رغم اینکه در جنگ سرد با هم جنگ داشتند علیه این نظام اتفاق نظر داشتند.

 

وی جنگ دیگری که در این مدت طراحی شده را جنگ سخت و نظامی دانست و اضافه کرد: در برابر این نظام متفق‌القول بودند جنگی علیه این نظام ایجاد کنند که با جنگ تحمیلی آن را انجام دادند و هشت سال طول کشید و ما هم با دست خالی به جنگ دشمن تا دندان مسلح رفتیم.

 

ساری تصریح کرد: در دفاع مقدس افتخارات زیادی کسب کردیم و به دنیا نشان دادیم می‌شود با دست خالی به جنگ دشمن تا دندان مسلح رفت و رشادت ها را آفرید اما آن شرط و شروطی دارد؛ اینکه ما به دنبال احیای ارزش‌ها باشیم

 

وی با بیان اینکه ما در هشت سال دفاع مقدس به دنبال احیای ارزش‌ها بودیم عنوان کرد: امام حسین (ع) با دست خالی به جنگ با دشمن آن زمان رفت و می‌بینیم بعد از یک هزار و 400 سال اربعین حسینی به خوبی برگزار می‌شود و تقریبا 21 میلیون نفر زائر داشتند و با امام حسین (ع) بیعت کردند و این به خاطر احیای ارزش‌ها بود.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان ابراز کرد: انقلاب ما بعد از چهار دهه با شکوه و عظمت پیش می‌رود و این حوادثی که شما می‌بینید اگر در سر راه یک انقلاب که به دنبال احیای ارزش‌ها است واقعا طبیعی به نظر می‌رسد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان بعد از جنگ تحمیلی، جنگ دیگری را طراحی کردند چرا که از جنگ تحمیلی نتیجه نگرفتند و ما با جنگ تحمیلی قوی‌تر شدیم اذعان کرد: بعد از جنگ تحمیلی، جنگ نیمه‌سخت را تحمیل کردند و چون در جنگ تحمیلی خوب کار کردیم و مردم توانمند شدند و با بصیرت شدند در جنگ نیمه سخت نتیجه نگرفتند.

 

سازی با اشاره به اینکه بعد از آن جنگ نرم و فرهنگی را طراحی کردند که فتنه 78، 88، 96 و 98 از جمله آنهاست تاکید کرد: در سال 96 در حسینه ثارالله اهواز، بسیجی‌ها از انقلاب حفاظت و حراست کردند؛ در فتنه 98 و فتنه بنزین یک فتنه طراحی شده بود که انقلاب مقابل آن ایستاد.

 

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هدف دشمن ایجاد نارضایتی است گفت: بسیاری از مردم از وضعیت اقتصادی ناراضی هستند و دولت در حال تلاش است که وضعیت اقتصادی کشور را درست کند ولی باید بدانیم ما در وسط یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم اما مقاومت می‌کنیم و با تدابیر مقام معظم رهبری و فعالیت‌هایی که توسط مسئولان و سپاه در حال انجام است، کشور را نگه‌داشتیم.

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد نارضایتی اجتماعی است بیان کرد: بعد از جنگ اقتصادی، سلسله جنگ‌هایی به راه‌انداختند و آن‌هم جنگ شناختی بود که در این نوع جنگ به عقیده، ارزش‌ها و افتخارات ما حمله می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن از طریق رسانه در حال کار است و ما در رسانه خیلی ضعیف هستیم خاطر نشان کرد: ما در بحث رسانه زمین‌گیر هستیم و کار نکردیم و در مقابل دشمن هر کاری خواست انجام داده و در عرصه رسانه یکه‌تازی می‌کند.

 

ساری با اشاره به اینکه قاطبه مردم، علی‌رغم بسیاری از کاستی‌ها به انقلاب، اسلام، تشییع و راه امام حسین (ع) معتقد هستند ادامه داد: وظیفه ما این است که از تاریخ عبرت بگیریم و سعی شود حوادث را درست مدیریت کنیم که عاشورا یا حوادثی که در صدر اسلام رخ داده دوباره تکرار نشود.

 

وی با بیان اینکه اگر تاریخ اسلام را بنگریم همین حوادث صدر اسلام اکنون به نوعی در این کشور و علیه ولایت در حال طراحی است تصریح کرد: اگر تاریخ ایران را مطالعه کنید می‌بینید در 200 سال گذشته پیرو ولایت نبودیم و هر وقت به این کشور حمله شد تکه‌ای از این کشور را از دست دادیم از این رو باید از تاریخ عبرت بگیریم و ان را مطالعه کنیم.

 


معاون هماهنگ‌کننده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه ما نتوانستیم در فضای مجازی و رسانه خوب عمل کنیم افزود: باید با قرآن خود، خانواده و خویشان را از این امتحان نجات دهیم؛ قرآن مایه هدایت بشر است و در این کتاب آسمنی آمده که سرگذشت گذشتگان را مایه عبرت قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه ایران در بخش‌های مختلف ایران پیشرفت زیادی داشته که به چشم نم‌ بینیم و باید با جهاد تبیین آن را معرفی کرد یاد آور شد: تحریم آمریکا نشان از پیشرفت‌های ایران دارد.

 

در پایان این مراسم از بانوان ایثارگر و رزمنده تجلیل شد.

 

کد خبر 1220310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha