بیانیه گام دوم انقلاب با برنامه ریزی در حوزه فرهنگ و هنر با محوریت مساجد محقق می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق مسجد تراز اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب با برنامه ریزی در حوزه فرهنگ و هنر با محوریت مساجد محقق می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی همایش ائمه جمعه استان البرز که در دفتر امام جمعه شهرستان طالقان برپا شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هدف از برپایی این نشست ارائه گزارش عملکرد از فعالیت های انجام شده در حوزه مساجد بود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد افسران حوزه فرهنگ و هنر در مساجد هستند و امروز با توجه به نیاز و حضور مستمر نیروهای مسجدی شاهد ظهور ویژه برنامه های موثر و محتوامحور هستیم.

 

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی فعالان مسجدی با محوریت مساجد بیان کرد: حوزه فرهنگ و هنر در مساجد در قالب تئاتر بچه های مسجد، گروه سرود، همایش ها و مسابقات فرهنگی و هنری با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برجسته است.

 

وی اظهار کرد: عملکرد منسجم و برجسته فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به ظرفیت نیروهای نوجوان و جوان شاخص و برجسته است، زمینه رشد و پویایی جامعه مبتنی بر مسجد تراز اسلامی را به همراه دارد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: مسجد تراز اسلامی با توجه به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در قالب حوزه فرهنگ و هنر محقق می شود.

کد خبر 1220360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha