فعالیت های فرهنگی دانشگاهی در توسعه و تعالی دانشجو مؤثر است

فخری گفت: توجه به فعالیت های فرهنگی دانشجویان، جزء اولویت های اصلی معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «علی فخری» در بازدید از غرفه‌های استقبال از دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: توجه به فعالیت های فرهنگی دانشجویان، جزء اولویت های اصلی معاونت دانشجویی فرهنگی این دانشگاه است.  

 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در زمان حاضر دانشگاه هایی می توانند در زمینه رشد، توسعه و تعالی دانشجو موفق باشند که بتوانند نسبت به فعالیت های فرهنگی، فوق برنامه، غنی سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط و شادابی، هدایت، تعیین و ترسیم افق های روشن برای دانشجویان گام های محکم و موثری بردارند.

 

فخری افزود: معاونت دانشجویی فرهنگی یکی از محوری‌ترین و حساس‌ترین معاونت‌های دانشگاه است که علاوه‌ بر ارتباط مستقیم با دانشجویان، فراهم‌کننده امکانات رفاهی و فرهنگی آنان بوده و تصدی سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و اجرای امور فرهنگی، رفاهی، فارغ‌التحصیلی، تسهیلات دانشجویی را عهده‌دار است.

 

فخری خاطرنشان کرد: جلب اعتماد دانشجویان، ارایه مشاوره های فرهنگی، تشویق دانشجویان به فعالیت های دینی و مذهبی، دادن اعتماد به نفس و شناسایی و هدفمند کردن استعدادهای بالقوه دانشجویان از وظایف مهم مهعاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه است.

 

گفتنی است، غرفه های استقبال از دانشجویان جدیدالورود علوم پزشکی کاشان با هدف آگاهی، شناساندن و چگونگی ارائه خدمات این نهادها به دانشجویان نو ورود برپا شده است. در این غرفه ها نهادهای دانشجویی با اهدای بسته ها و هدیه ها و بروشورهایی به معرفی خود و اقدامات در سال های گذشته پرداخته و دانشجوها را از این فعالیت ها آگاه کردند.

کد خبر 1220367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha