دانش آموزان شهری و عشایری از لوازم التحریر طرح «مهربانی مهر» برخوردار شدند

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، دانش آموزان محروم و نیازمند شناسایی شده شهری و عشایری این شهرستان از لوازم التحریر طرح «مهربانی مهر» برخوردار شدند.

«محسن نوروزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در اجرای طرح «مهر» 130 میلیون ریال کمک غیرنقدی به هلال احمر این شهرستان صورت گرفت که با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان محروم و نیازمند شناسایی شده شهری و عشایری این شهرستان لوازم التحریر خریداری شد.

 

مدیر جمعیت هلال احمر شیروان عنوان کرد: از محل کمک های خیرین، لوازم التحریر خریداری شده شامل مداد، پاک کن، تراش، کیف مدرسه و پوشاک بوده که بین دانش آموزان محروم و نیازمند شهری و عشایری توزیع شد.

 

نوروزی خاطرنشان کرد: طرح مهربانی مهر با مشارکت اعضای جوانان و خیّران داوطلب به منظور کمک به دانش آموزان کم برخوردار در حال اجراست که امسال سعی و تلاش بر این بوده بیشتر جامعه هدف جامعه عشایری جهت رفع بخشی از مشکلات تحصیلی و عدم ترک تحصیل آنان باشد.

 

وی تصریح کرد: طرح مهربانی مهر از طرح های بشردوستانه جمعیت هلال احمر است که در آستانه‌ آغاز سال تحصیلی با هدف تهیه بسته های لوازم التحریر، کیف مدارس، پوشاک و سایر لوازم مورد نیاز دانش آموزان محروم در حال برگزاری است و خیرین هم مشارکت خوبی داشتند و توصیه می شود تا پایان مهرماه چنانچه قصد کمک نقدی و غیرنقدی داشتند به سازمان مراجعه کنند.

 

نوروزی اضافه کرد: این طرح با هدف یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ نیکوکاری توسط خیرین، اعضاء و داوطلبان معاونت امور جوانان هلال‌ احمر شهرستان اجرا شده و همچنان ادامه دارد امیدورایم بتوانیم با این کمک ها باری از دوش مشکلات خانواده ها برداشته باشیم.

 

کد خبر 1220368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha