حضور اعضای کانون «امام جعفر صادق (ع)» شهر ناغان در کلاس های احکام و قرآن

سليمی ناغانی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان در کلاس های احکام، قرآن و تربیت فرزند که با حضور یکی از اساتید مجرب برگزار می شود شرکت می کنند.

«فاطمه سليمی ناغانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان در کلاس های احکام، قرآن و تربیت فرزند که با حضور حجت الاسلام کرمی برگزار می شود شرکت می کنند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: کلاس های احکام، قرآن و تربیت فرزند هر هفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه در مسجد جامع شهر ناغان برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: یکی از مهمترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان برگزاری کلاس‌ های قرآنی است که با حضور اساتید مطرح قرآنی در رشته های روخوانی، تجوید و قرائت قرآن کریم برگزار می شود.

 

سليمی ناغانی اظهار داشت: کلاس ‌های احکام، اعتقادی و سبک زندگی برپایه مبانی اسلامی از دیگر فعالیت های است که توسط کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» شهر ناغان برگزار می شود و مورد استقبال نوجوانان و جوانان نیز قرار گرفته است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: کلاس های احکام، قرآن و تربیت فرزند با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی با هدف جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به مسجد برگزار می شود.

 

مدیر مسجد جامع شهر ناغان خاطرنشان کرد: قرآن، کتاب الهی و وسیله نجاتی است که از طرف خداوند برای هدایت و تکامل انسان‌ ها نازل شده و با عمل کردن به دستورات آن رستگار و سعادتمند می شویم.

 

کد خبر 1220377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha