برگزاری مسابقه دلنوشته به امام عصر (عج) ویژه دانش آموزان جهرمی

زارعی از برگزاری مسابقه «دلنوشته به امام عصر (عج)» ویژه دانش آموزان به همت بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم خبر داد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به میمنت سالروز به امامت رسیدن حضرت ولی عصر (عج)، یک مسابقه فرهنگی در شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این مسابقه با عنوان «دلنوشته و نامه به امام عصر (عج)» ویژه دانش آموزان شهرستان جهرم فراخوان داده شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقه به همت حوزه مقاومت «فاطمه الزهرا (س)» بسیج دانش آموزی دختران شهرستان جهرم برگزار شده است، عنوان کرد: مسابقه دلنوشته و نامه به امام عصر (عج) ویژه دانش آموزان دختر مدارس شهرستان برگزار می شود.

 

زارعی به جزییات برگزاری این مسابقه فرهنگی اشاره کرد و اظهارداشت: علاقمندان باید آثار خود را به همراه ذکر نام، نام خانوادگی، نام پدر، نام مدرسه ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه دلنوشته و نامه به امام عصر (عج) تا 14 مهرماه اعلام شده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم خاطرنشان کرد: در پایان نیز به سه نفر از نفرات برتر این مسابقه فرهنگی جوایز نفیسی از سوی بسیج دانش آموزی شهرستان جهرم اهدا می شود.

 

زارعی با دعوت از دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه اظهار کرد:‌ مسابقه دلنوشته و نامه به امام عصر (عج) به مناسبت سالروز به امامت رسیدن حضرت مهدی (عج) برنامه ریزی و فراخوان داده شده است.

 

کد خبر 1220422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha