نشست مشترک کانون و بسیج مداحان آران و بیدگل برگزار شد

نشست مشترک کانون مداحان و بسیج مداحان شهرستان آران و بیدگل با حضور جمعی از مداحان و ذاکران پیشکسوت و رزمنده آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نشست مشترک کانون مداحان و بسیج مداحان شهرستان آران و بیدگل امروز( دوشنبه، ۱۱ مهر) برگزار شد.

 

این نشست با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، مسئولان کانون مداحان و بسیج مداحان و جمعی از مداحان پیشکسوت در ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این جلسه « ابوالفضل حسین دوست» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در خصوص شرح وظایف بسیج مداحان، حجت الاسلام «ابوالفضل مجیدی تبار» رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در خصوص فعالیت های کانون مداحان پرداختند و «غلامرضا آملی» مسئول سیاسی ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل به تشریح وقایع منطقه و همچنین وقایع سیاسی روز و روشنگری در رابطه با وقایع اخیر کشور پرداخت.

«

 

در ادامه مراسم «حامد تفضلی» به عنوان مسئول جدید بسیج مداحان شهرستان آران و بیدگل معارفه شد.

 

در بخش دیگری از این نشست هم از مداحان رزمنده و مداحانی که به هر نحوی در دفاع مقدس حضور داشته اند تقدیر شد.

 

همچنین در این نشست حاضران به بیان نقطه نظرات خود پیرامون فعالیت مداحان، جایگاه مدیحه سرایی اهل بیت(ع)، نقش مداحان در روشنگری نسل جوان و آسیب های مداحی پرداختند و مقرر شد، سلسله نشست های هم اندیشی و روشنگری ویژه اعضای کانون مداحان و بسیج مداحان به صورت ماهانه برگزار شود.

 

کانون مداحان تشکلی مذهبی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مداحان از اقشار وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1220426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha