برقراری عدالت آموزشی از اقدامات دولت سیزدهم/بیش از ۸۳هزار دانش آموز در مدارس ساری تحصیل می کنند

نوبخت با بیان اینکه عدالت آموزشی و اجتماعی باید در مدارس ملموس باشد، گفت: دولتمردان همواره در کنار مردم هستند و از مردم و برای مردم هستیم و با اجرای برنامه هایی نظیر شور عاطفه ها پرچم محبت و همگرایی را در جامعه برافراشته نگه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محمدعلی نوبخت امروز(۱۱مهر) در زنگ شور عاطفه ها در جمع دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان دخترانه نزهت ساری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) با اشاره به حدیثی از آن حضرت اظهار کرد: مومنین باید به دو خصلت ایمان و اعتقاد راسخ به خداوند و نفع رساندن به مومنین آراسته باشند.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه ۵۳۹مرکز آموزشی با ۸۳هزار و ۴۳۷دانش آموز در مرکز استان فعالیت دارند، افزود: آموزش و پرورش در دولت سیزدهم پرچمدار زیست مسالمت آمیز است.

 

نوبخت با بیان اینکه عدالت آموزشی و اجتماعی باید در مدارس ملموس باشد، گفت: دولت سیزدهم تلاش دارد بستر ساز اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.

 

وی با بیان اینکه باید در کنار مردم قرار بگیریم تا شاهد تقویت روحیه امید در جامعه باشیم، ادامه داد: دولتمردان همواره در کنار مردم هستند و از مردم و برای مردم هستیم و با اجرای برنامه هایی نظیر شور عاطفه ها پرچم محبت و همگرایی را در جامعه برافراشته نگه خواهیم داشت.

 

نوبخت ضمن تحسین عملکرد کمیته امداد استان مازندران برای تامین بسته تحصیلی داشن آموزان نیازمند، افزود: برگزاری برنامه هایی همانند شور عاطفه ها موجب جلوگیری از بازماندگی تحصیلی دانش آموزان می شود.

کد خبر 1220437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha