زنگ گردشگری ورامین در روستای تاریخی خاوه به صدا درآمد

زنگ گردشگری شهرستان ورامین در روستای تاریخی خاوه توسط فرمانداره ویژه این شهرستان به صدا درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، به مناسبت بزرگداشت هفته گردشگری، باحضور مهندس درویشی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین، زنگ گردشگری در دبیرستان دخترانه حضرت زهرا روستای هدف گردشگری خاوه به صدا درآمد.

 

دراین مراسم که « فیروزی» معاون برنامه ریزی فرمانداری، مرادی بخشدار جوادآباد، تاجیک رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کیوانلو رئیس آموزش و پرورش جوادآباد و نادی دهیار روستای خاوه حضور داشتند، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ورامین طی سخنانی با اشاره به قدمت و تمدن برجسته ورامین و وجود آثار فراوان باستانی، تاریخی، مذهبی و جاذبه های بکر طبیعت گردی، خواستار استفاده از ظرفیت عظیم گردشگری ورامین در راستای معرفی این شهرستان در حوزه سطح استان و کشور شد.

 

درویشی در جمع کادر آموزشی و دانش آموزان دبیرستان دخترانه حضرت زهرا تصریح کرد: مردم ورامین از گذشته تاکنون، مردمی اصیل، با تمدن و با شرافت بوده و باید زمینه آشنایی دانش آموزان که آینده ساز منطقه و کشور هستند با حوزه میراث فرهنگی و گردشگری آشنا شوند و به ورامینی بودن خودشان افتخار کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: ورامین دیدنی است و باید آن را دید و زمانیکه غرب وحشی بود، ورامین به تمدن درخشان خود می بالید و امروزه باید با اقدامات خود کاری کنیم که آیندگان هم به تاریخ امروز ما افتخار کنند.

کد خبر 1220474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha