روایتگری از گسست بین نسلی جلوگیری می‌کند

حجت الاسلام عبادی زاده با تاکید بر اینکه رزمندگان دفاع مقدس میدان روایتگری را خالی نکنند، گفت: روایتگری از گسست بین نسلی جلوگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین « محمد عبادی‌زاده » امروز (دوشنبه،۱۱ مهر) در دیدار با رزمندگان دفاع مقدس در هرمزگان، از رزمندگان به عنوان بخشی از تاریخ جمهوری اسلامی ایران نام برد و اظهار کرد: امروز وقتی به مجموعه دستگاه‌ها و نهادها نگاه می‌کنیم، مشاهده می‌کنیم که بخشی از رزمندگان دفاع مقدس سکان هدایت جامعه را در دست دارند.

 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با ذکر این نکته که امروز حل مشکلات رزمندگان باید اولویت مسئولان باشد، افزود: به صورت مستمر و روزانه گزارش‌های لازم برای اشتغال خانواده شهدا و رزمندگات را پیگیری می‌کنم چراکه دغدغه جدی اشتغال فرزندان رزمندگان را دارم.

 

وی ادامه داد: امروز برای حل بسیاری از چالش‌ها نیازمند ایجاد یک هیات اندیشه‌ورز متشکل از رزمندگان هستیم تا بتواند حل چالش‌های مرتبط با رزمندگان را پیگیری کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، تصریح کرد: در دهه ۶۰ شمسی وضعیت کشور به واسطه فعالیت‌های تروریستی و آشوبگرایانه ممافقین دچار چالش شده بود که امام خمینی (ره) به صورت قاطع به یاران خود فرمودند: این منافقین مانند کف‌های روی آب هستند و راه به جایی نمی‌برند و این انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد.

 

وی با ذکر این نکته که راه تکاملی که توسط مقام معظم رهبری ترسیم شده، پرچالش است، خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد از راه تکامل کنار می‌روند و برخی نیز عقب می‌مانند. برادران عزیز رزمنده، امروز بدانیم که در حرکت تکاملی کشور با چالش‌های مختلفی روبرو خواهیم بود و باید برای حل آن‌ها آماده باشیم.

 

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت روایتگری رزمندگان، عنوان کرد: روایتگری رزمندگان از اهمیت ویژه‌ای برای جوانان برخوردار است و از گسست بین نسلی جلوگیری خواهد کرد.

 

وی حضور در موضوع جهاد تبیین را وظیفه اصلی نیروهای انقلاب دانست و گفت: باید جلوی شبهات و محتوای تولیدی دشمن ایستادگی کرد چراکه به صورت لحظه‌ای توسط جریان‌های منافقین شبهه و محتوا تولید می‌شود و در کمترین زمان توسط فضای مجازی به دست فرزندانمان می‌رسد.

 

 

 

کد خبر 1220490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha