مبلغان حوزه بهترین آمران به معروف وناهیان از منکر برای تبلیغ و گفتمان سازی این فریضتین هستند

حجت الاسلام مهدوی با بیان ضرورت تبیین و گفتمان سازی فرهنگ امر به معروف و نهی ازمنکر، گفت: مبلغان حوزه بهترین آمران به معروف وناهیان از منکر برای تبلیغ و گفتمان سازی این فریضتین هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «یونس مهدوی نیا» امروز(10 مهر) در دیداربا مدیر ومعاون مدیریت حوزه های علمیه لرستان، اظهار داشت: مسئله امر به معروف و نهی از منکر مثل نماز است یادگرفتنی است باید بروید یاد بگیرید مسئله دارد که کجا و چگونه امر به معروف و نهی از منکر کنیم.

 

وی با بیان اینکه مبلغان حوزه بهترین آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند، خاطرنشان کرد: منبری که در اختیار مبلغان دینی قرار دارد بهترین ابزار برای تبیین و تبلیغ و گفتمان سازی عمومی امر به معروف و نهی از منکر است.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه های علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی، اظهار کرد: اول بومی سازی کردن تفاهم نامه کلی بین ستاد امر به معروف و نهی از منکر و حوزه های علمیه کشورضروری است.

 

وی ادامه داد: در گام  دوم نظرات و پیشنهادات و ابهامات در مورد طرح جامع عفاف و حجاب و در گامی دیگر استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه و مبلغان دینی برای تبلیغ و ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دیدار با مدیرکل و معاونان مدیریت حوزه های علمیه استان لرستان پی گیری شد.

کد خبر 1220494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha