حوزه های علمیه نقش محوری در نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر دارند

عبدالهی با تاکید بر ضرورت بکارگیری ظرفیت‌های پژوهشی و تبلیغی در راستای نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، گفت: حوزه های علمیه نقش محوری در نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام « احدعبدالهی» امروز(۱۱مهر) در دیدار با دبیر و معاونین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: حوزه علمیه در خط مقدم فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

 

مدیر حوزه های علمیه استان لرستان با توجه به اینکه، اکثرا طلاب در ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نقشی اساسی دارند و طلاب بیشتر از دیگر آمران به معروف در معرض اهانت قرار دارند بر حمایت و معاضدت قضایی ویژه از آنان تاکید کرد.

 

وی با بیان اینکه عادی‌سازی یکی از ترفندهای نرم دشمن است، گفت: متأسفانه ما در مقابل تهاجمات نرم دشمن دچار غفلت و بی‌ برنامگی هستیم و امروز باید در راستای مقابله با هجمه های دشمنان با برنامه ریزی اقدام شود.

 

عبدالهی ادامه داد: جهت تقویت فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر در جامعه  باید شیوه های امر به معروف و نهی از منکر صحیح و همچنین طرح حجاب و عفاف بیان شود.

 

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین حوزه های علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سطح ملی، افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر فعالیت های مشترکی با همکاری حوزه های علمیه و ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرایی می شود.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان اظهار کرد: ترویج امر به معروف و نهی از منکر، ضامن اجرای عدالت در جامعه بشری و احیای ارزش‌ها و حقوق انسانی است.

 

کد خبر 1220498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha