هفته وحدت نماد یکپارچگی و اتحاد است

جهانداری گفت: هفته وحدت نماد بارز یکپارچگی و اتحاد بین جهان اسلام و مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، « رسول جهانداری » در نشست مشترک هماهنگی و برنامه ریزی بین سازمانی در راستای برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، ضمن محکوم کردن اهانت به مقدسات در اغتشاشات اخیر و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت، اظهار کرد: تمامی ظرفیت های ادارات و نهادها باید برای برگزاری مطلوب برنامه های هفته وحدت پای کار بیاید.

 

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: اتحاد و همبستگی امت اسلامی به ویژه در این برهه زمانی که دشمنان قسم خورده اسلام به دنبال تفرقه هستند، باید همچون گذشته نمود پیدا کند.

 

وی با اشاره به همکاری، تعامل و همراهی جامعه اهل سنت استان به ویژه در اجرای برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری در کنار سایر ادارات و نهادها در راستای برگزاری برنامه های اثربخش تلاش خواهد کرد.

 

جهانداری با تاکید بر سوق دادن برنامه های هفته وحدت به سمت مدارس، گفت: برنامه های ویژه ای برای دانش آموزان و اولیاء آنان در نظر گرفته شده است.

 

وی در خاتمه به فعالیت حوزه تبلیغات محیطی اشاره و بیان کرد: تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی زیرمجموعه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای نمایش پوسترهای هفته وحدت در اختیار حوزه هنری و سایر ادارات و نهادها قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است؛ این نشست با حضور نمایندگان ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، سپاه، حوزه هنری، هیات رزمندگان و بسیج مداحان برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 1220499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha