اعتراض و بیان خواسته ها حق طبیعی مردم است

موحدیان با تاکید بر اینکه حقوق مردم همیشه مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، گفت:اعتراض و بیان خواسته‌ها، حق طبیعی مردم بوده و آن را به رسمیت می‌شناسیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «حسن موحدیان» در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول با بیان اینکه در دهه پایانی ماه صفر امسال، پیگیری‌های خوبی از سوی دولتمردان و مدیران استانی و شهری، به ویژه شهردار و همکاران شهرداری مشهد شاهد بودیم، گفت: اقدامات مقتضی به خوبی صورت گرفت و همه ظرفیت‌ها پای کار آمدند به نحوی که این ایام را با کمترین مشکل پشت سر گذاشتیم.

 

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به حوادث اخیر سطح کشور، تصریح کرد: در شرایطی که هنوز بررسی صورت نگرفته بود، معاندان و خارج‌نشینان به بهره‌برداری از اتفاقی که ابعاد روشنی نداشت، پرداختند.

 

موحدیان با بیان اینکه اعتراض و بیان خواسته‌ها، حق طبیعی مردم بوده و آن را به رسمیت می‌شناسیم، گفت: در دورانی که فرماندار مشهد بودم، شاهد چندین تجمع اعتراضی بودیم که به صورت ضابطه‌مند و منظم صورت گرفت؛ پس بستر اعتراض همیشه در کشور وجود داشته و در قانون پیش‌بینی شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه حقوق مردم همیشه مورد توجه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده، افزود: باید توجه داشت که اراذل و اوباش اهداف پلید خود را شبانه دنبال می‌کنند و از غفلت جوانان متاثر از فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند که خانواده‌ها باید فرزندان خود را نسبت به آن آگاه کنند.

 

رئیس شورای شهر مشهد با تقدیر صمیمانه از بسیج شورای شهر و شهرداری مشهد، گفت: رسانه‌های معاند و دشمنان باید بدانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادهای موسمی بلرزد؛ این نظام ریشه‌های مستحکم دارد.

 

موحدیان افزود: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، چنین اقدامات بزدلانه که در تاریکی شب و با سوء استفاده از جوانان فریب‌خورده صورت گرفته را محکوم می‌نماید و نسبت به این مسائل بی‌تفاوت نخواهد بود.

 

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته جاری، ضمن گرامیداشت «روز ناشنوایان»، گفت: شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و مدیریت شهری در این دوره تاکید و توجه ویژه‌ای نسبت به مناسب‌سازی شهر برای این عزیزان دارد.

 

رئیس شورای شهر مشهد همچنین با گرامیداشت ۷ مهرماه، روز آتش‌‎نشان، از آتش‌نشانان به عنوان نیروهایی جان‌برکف یاد کرد که برای حفظ ایمنی شهر و سلامت شهروندان در تلاش هستند.

 

موحدیان خطاب به شهردار گفت: یکی از مهمترین موضوعات و محورهای فعالیتی شهرداری باید به نوسازی و به‌ روزسانی تجهیزات آتش‌نشانی اختصاص یابد و این موضوع را در راس توجهات قرار دهد.

کد خبر 1220508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha