کلنگ زنی شهرک «پرتو دهی» در شهرک صنعتی شیراز

حجت ‌الاسلام موسوی گفت: شهرک «پرتو دهی» در شهرک صنعتی شیراز در هفته‌ های آتی با بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی خواهد شد که به این شهرک به استریل مواد غذایی و تجهیزات پزشکی تحت یک سامانه خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت ‌الاسلام سید عباس موسوی، امروز دوشنبه (11 مهر) در همایش «یاوران وقف» گفت: یک هزار و ۴۰۸ بقعه متبرکه  و 15 هزار و 50 موقوفه در فارس وجود دارد توسط ٣٢ دفتر و نمایندگی اداره می ‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: فارس در حوزه وقف دارای سابقه 700 ساله است و نخستین وقف نامه‌ در فارس 700 سال قبل به تحریر درآمده و نشانه سخاوتمندی و دین داری مردم این استان است.

وی اضافه کرد: بخش اعظم موقوفات استان فارس به رفع نیازهای درمانی، خیرات، اطعام و روضه خوانی اختصاص دارد و شاهد هدایت موقوفات جدید در بخش های کشاورزی، مهندسی، کشت و صنعت و دانش بنیان هم هستیم.

حجت الاسلام موسوی از بهره برداری یکی از بزرگترین شرکت‌ های دانش بنیان موقوفه در استان خبر داد و عنوان کرد: این موقوفه سال گذشته در فارس به بهره برداری رسید و در حال حاضر با ساخت و تولید قطعات پزشکی آنها را به بیمارستان ها عرضه می کند و اوقاف فارس اخیرا 50  میلیارد تومان به این شرکت تزریق کرده است.

وی اعلام کرد: شهرک «پرتو دهی» در شهرک صنعتی شیراز در هفته‌ های آتی با بیش از 250 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی خواهد شد که به این شهرک به استریل مواد غذایی و تجهیزات پزشکی تحت یک سامانه خواهد پرداخت.

کد خبر 1220568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha